Пивоварите на GUINNESS канят всички фенове на марката да отбележат Деня на Св. Патрик и да запечатат хубавите моменти със студена бира в ръка и специално генерирано съдържание с добавена реалност.
13.03.2024 г., София. GUINNESS, номер едно стаут в света, има силна връзка с Деня на Св. Патрик и тази година отново вървят ръка за ръка. Традиционно, Денят на Св. Патрик се отбелязва на 17 март, а бирата улавя истинския дух на празника, приканвайки бирените фенове да празнуват хубавите моменти, които се случват, когато сме заедно. За празника тази година, стаутът e подготвил различни дейности, с които почитателите на пивото да отбележат деня.
Пивоварите на GUINNESS канят потребителите да запечатат моментите, споделени с приятели на по чаша студена бира и да ги споделят в социалните мрежи и общностите на бранда. За празника, от бранда дават възможността на феновете да създадат едно по-различно съдържание с добавена реалност. За да го направят, единствено трябва да сканират посочения по-долу QR код:
Ралица Мишева, Бранд мениджър GUINNESS за България разказва: „Отправяме специална покана към всички любители на GUINNESS, а и не само, да си кажем „наздраве“ и да отпразнуваме факта, че сме част от нещо по-голямо, част от автентичния ирландски дух, част от магичната GUINNESS общност“.
Още от самото си начало в далечната 1759 г., когато Артър Гинес подписва 9000-годишен договор за наем на пивоварната St. James's Gate в Дъблин, Ирландия, така и до ден днешен, всички в Guinness са отдадени на световната мисия зад бранда – да създава отличителна бира с най-изключителното качество, подхранвано от духа на иновацията.
Повече за GUINNESS:
GUINNESS е глобална марка, която стига до 1 милиард души в повече от 200 страни по света. През годините, методите по създаването на стаута са неуморно усъвършенствани. GUINNESS надхвърля технологиите, като създава бяло топче, което се намира във всеки кен, използвано за постигане на перфектното сервиране на напитката. Топчето съдържа пълна с азот капсула, която се издига с мехурчета, когато кенът се отвори. По този начин се създава усещането за наливна бира в кен и се създава богата и кремообразна пяна с гладка, кадифена текстура на бирата - запазената марка на GUINNESS.
Повече за „Каменица“ АД:
„Каменица“ АД е една от водещите пивоварни компании в България, част от международната Molson Coors Beverage Company. Компанията има повече от 142 години опит, история и традиции, поставяйки основните на пивоварната промишленост у нас. Бирата е в сърцето на Каменица, а страстта на служителите към пивоварството е това, което превръща зрънцето ечемик в пивка кехлибарена течност. В богатото портфолио на компанията са едни от най-обичаните бирени марки като Каменица, Бургаско, Astika, Staropramen, Stella Artois, Corona, Beck’s, GUINNESS и други.
Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково и микропивоварна за ръчно-приготвени бири в Пловдив. Един от приоритетите ѝ е да прави бизнес по отговорен и устойчив начин и да ангажира служителите и партньорите си с инициативи, които увеличават положителния отпечатък на бизнеса върху околната среда и обществото. Избор №1 за служителите, клиентите и потребителите е амбицията, която води компанията напред. За повече информация посетете www.kamenitzacompany.bg.
Коментирай