Активното население в страната отново избра NOVA в изборния ден.
Най-актуалните резултати и най-ерудираните експерти и политически анализатори бяха част от ефира на NOVA, а репортажите и интервютата в неделните предавания бяха предпочетени от зрителите в деня на вота.
И тази година NOVA бе единствената частна национална телевизия, която работи с двете най-авторитетни социологически агенции Алфа Рисърч и Галъп. През целия ден един от най-опитните журналисти в България – Николай Дойнов, отразяваше развоя на събитията в специално създадения електорален център, а репортерите на Новините на NOVA проследиха развоя на изборите и настроенията на българите в страната и чужбина.
Още в 20:00 часа NOVA първа предложи най-точните прогнозни резултати на своите зрители, оцветявайки сградата на парламента в цветовете на партиите-победители.
От самото начало на изборния ден „Събуди се и гласувай“ бе най-гледаното телевизионно предаване, което даде преднина от 21% сред активното население (18-49 г.) не само пред втората по гледаемост телевизия – bTV, но и пред БНТ1.
С напредването на деня NOVA и в частност информационното предаване „Комбина“, с водещи Лора Крумова и Милен Цветков, също затвърди лидерството на медията, като бе предпочетено от 70% повече от активното население (18-49 г.) в сравнение с втората по гледаемост телевизия bTV по същото време.
Телевизионният тандем с най-голям опит в отразяване на избори – Ани Цолова и Виктор Николаев, отново успя да спечели доверието на зрителите и да ги пренесе в изнесеното мултимедийно изборно студио на NOVA „Новите 240: Избори след изборите”.
С анализ и коментар на изборната ситуация в страната в реално време емблематичната двойка категорично привлече интереса на аудиторията на възраст 18-49 г., а с помощта на атрактивни визуални решения и специализиран софтуер, информираше за точните мандати на всяка една от класиралите се в Парламента партии и възможните коалиционни комбинации.
1Коментар