Нова продължава да бъде най-гледаната телевизия в страната и през март 2016 г., като отчита и висок ръст в дела от зрителската си аудитория* с цели 17%, спрямо март 2015. В същото време, втората медия, bTV, бележи спад от 6% за същия период. Сред младата и трудна за достигане аудитория (18-34), Нова отбелязва още по-значителен ръст - 25%. 

Нова отне лидерството на основния си конкурент през есента на 2014 г., а през 2015 г. затвърди категорично лидерската си позиция на най-гледан телевизионен канал в България. Целенасоченото стратегическо управление на медийната група през последните няколко години превърнаха Нова Броудкастинг Груп в най-голямото и успешно медийно предприятие в страната с най-много зрители. Медийната група е с най-големи приходи на българския медиен пазар за миналата година, най-голям дял от зрителската аудитория* и безпрецедентни резултати на онлайн бизнеса.

Данните за месец март

източник: Нова Броудкастинг Груп

34 от 50-те най-гледани предавания за март 2016 са на Нова. Безспорен фаворит в класацията е шоуто за звездни трансформации "Като две капки вода", следвано от "Кошмари в кухнята", "Откраднат живот", "Разследване на Нова" и още редица нови и утвърдени вече формати на медията, както и  хитови филми, излъчени е ефира на Нова. 
 
Нова отчита ръст от 11% на групово ниво (Нова Броудкастинг Груп и представляваните от нея ТВ канали) през март 2016. Дистанцията спрямо втората медийна група достига над 11.1 пункта през този месец.

 


Свали си приложението на Gong.bg – за ANDROID – за iOS