Уикендът е предназначен за отмора и приятни занимания, но във времето, когато голяма част от живота е пренесен в социални мрежи като Фейсбук, Туитър и Инстаграм, хората не се свенят да лъжат за това как са прекарали почивните си дни, за да изглеждат по-интересни в очите на останалите.
Това пише в. "Дейли Eкспрес", позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания от сайта за туристически оферти Lastminute.com.
Допитването разкрива, че една пета от потребителите на социални мрежи си съчиняват истории за уикенда, за да изглеждат по-интересни, и дори не се свенят да ги подкрепят със снимков материал.
Същият процент хора се оказват толкова отегчени през почивните дни, че си измислят приключения, за които да разказват, когато отидат на работа в понеделник.
Три процента от анкетираните признават, че са се вживявали до такава степен в съчинените си преживявания, че са слагали фалшив тен в неделната вечер, за да могат на следващата сутрин в службата да се хвалят със слънчевите си преживявания през уикенда.
Анкетата показва още, че близо една четвърт от британците споделят минимум пет публикации в социалните мрежи през почивните дни, а седем процента публикуват десет или повече постове.
Десет процента от анкетираните лъжат, че партньорите им са ги изненадали с романтичен уикенд. Четиридесет процента от участниците в допитването не крият, че си съчиняват истории, просто защото уикендите им са непълноценни. Същият процент анкетирани не искат останалите потребители да ги мислят за скучни.
1Коментар