От тази година водещата световна компания за кафе Lavazza е Престижен спонсор на Rolex Shanghai Masters, единственият турнир от сериите ATP Masters 1000 в Азия, който ще се проведе в Шанхай от 4 до 15 октомври 2023г.

В съответствие със сключеното споразумение, валидно до 2025 г., Lavazza е единствената марка кафе на турнира, която ще предостави на хилядите фенове на азиатското събитие, автентичното италианско кафе, продължавайки да развива позиционирането на марката в пазара с огромен потенциал - Китай, посредством съвместно сътрудничество с местния партньор Yum China, най-голямата ресторантьорска компания в страната.

Rolex Shanghai Masters продължава пътуването на Lavazza в света на тениса, споделяйки ценностите, свързани с традицията, иновацията, ритуала, интернационализма, страстта, съвършенството и дружелюбността.

Вече повече от десет години, базираната в Торино марка, си партнира с основните световни тенис турнири. Светът на тениса и кафето Lavazza обединиха сили за първи път в Лондон през 2011 г.

Оттогава, глътка по глътка, Lavazza става разпознаваема и обичана марка на кафето за любителите на тениса. След дебюта си на тревните кортове на Уимбълдън през 2011 г., последват Roland Garros и US Open през 2015 г., а през 2016 г. и Australian Open. И накрая, от 2021 г. брандът е платинен партньор на финалите на Nitto ATP в Торино - градът, в който е започнало неговото съществуване и развитие.

Един от посланиците на марката Lavazza, които се състезават на турнира Rolex Shanghai Masters, е талантливият италианец Яник Синер, един от най-добрите играчи в света днес.

За Lavazza Group

Lavazza, основана в Торино през 1895 г., е собственост на семейство Lavazza от четири поколения. Днес Групата е един от водещите играчи на глобалната кафе сцена с портфолио от топ марки, които водят на своите пазари, като Lavazza, Carte Noire, Merrild и Kicking Horse. Тя е активна във всички бизнес сектори и оперира на 140 пазара, с 9 производствени предприятия в 6 държави. Глобалното присъствие на Групата е резултат от над 125 години растеж и повече от 30 милиарда чаши кафе Lavazza, произвеждани всяка година, които са свидетелство за забележителна история на успеха, с цел да продължи да предлага възможно най-доброто кафе във всички форми , като се фокусира върху всеки аспект от веригата за доставки, от избора на суровината до продукта в чашата.

Lavazza Group направи революция в културата на кафето, като инвестира непрекъснато в научноизследователска и развойна дейност: от интуицията, белязала най-ранния успех на компанията - сместа кафе - до разработването на иновативни решения за опаковане; от първото еспресо, отпито в космоса, до десетките индустриални патенти. Способността да изпреварваме времето се отразява и във фокуса върху устойчивостта - икономическа, социална и екологична - която винаги е била еталон за насочване на корпоративните стратегии. „Събуждане на по-добър свят всяка сутрин“ е корпоративната цел на Lavazza Group с цел създаване на устойчива стойност за акционерите, сътрудниците, потребителите и общностите, в които работи, съчетавайки конкурентоспособност със социална и екологична отговорност.