Едно от най-известните имена в света на League of Legends Мартин “Rekkles” Ларсон е новото рекламно лице на Nike. Шведският геймър, бивш съотборник на Здравец “Hylissang” Гълъбов във Fnatic, стана едва третият професионален esports играч, който започва партньорство с мегакомпанията за спортна екипировка.
Come check out how I power up ahead of the new season with @Nike 🤝
— Martin Larsson (@RekklesLoL) August 10, 2022
Details below 🥰 pic.twitter.com/Iv457oCuXi
След като през последните години Nike направи първи стъпки на esports сцената в Азия, сега брандът поглежда и към западна Европа, превръщайки една от легендите на европейския гейминг в посланик на марката си.
Самият “Rekkles”, който сега е бот лейнър за Karmine Corp във френското първенство по League of Legends, винаги е имал отношение и към физическия спорт, а едно от посланията, които той и изобщо сферата отправя е за значението на физическото здраве – нещо, над което Ларсон и Nike са фокусирали партньорството си.
снимка: twitter.com/rekkleslol
Коментирай