Футболният отбор Левски води във временното класиране на Кампанията „Избери символа на твоя град.”

Това е изборът на всички фенове, които са дали гласовете си от старта на кампанията от 15-ти юли до днес на http://simvoli.HitarPetar.bg и на страницата на кампанията във Facebook: http://www.facebook.com/pages/HitarPetarbg/115115215171437. Второто място в класацията засега е запазено за ФК ЦСКА, а Националният дворец на културата заема достойното 3-то място в гласуването, така както вече 29 години присъства в културния живот на столицата ни.

Общо включилите се в интернет гласуването на кампанията „Избери символа на твоя град” до този момент са 6379 потребители. В останалите 27 града временното класиране показва: в Благоевград води Възрожденски квартал "Вароша”, Бургас – Мостът; Варна – Морската градина; Велико Търново – Крепостта „Царевец”; Видин – Крепостта „Баба Вида”; Враца - „Вратцата”; Габрово – „Етъра”; Добрич – Паметника на Хан Аспарух; Кърджали „Перперикон”; Кюстендил – „Черешата”; Ловеч „Покрития мост”; Монтана – Язовир „Огоста”; Пазарджик – „Старата поща”; Перник „Крепостта Кракра”, Плевен „Плевенската панорама”; Пловдив - „Тепетата”; Разград – Арх. Резерват „Арбитус”; Русе – Паметника на свободата; Силистра – Резерват „Сребърна”; Сливен – „Сините камъни”; Смолян – Родопите; Стара Загора – „Центърът на вселената”; Търговище – Парк „Борово око”; Хасково – Монументът „Света Богородица с младенеца”; Шумен – Паметник „Създатели на Българската държава”; Ямбол - „Безистенът”.

"Ние призоваваме гражданите на всички 27 областни града в България да бъдат активни и да се включат в избора на символ на техните градове. Идеята на кампанията е жителите на градовете сами да изберат символите – победители, а те от своя страна да обединяват гражданите или да препращат с чувство за хумор към най-припознатия сред хората символ. Това обяснява и първенството между ФК Левски и ФК ЦСКА в столицата,” каза Спас Сливков, организатор на кампанията.

Идеята на Националната кампания „Избери символа на твоя град” е да избере символи на 27-те областни града в България и да стимулира чувството на гордост и принадлежност на живеещите в тях българи.