Тимъти Шаламе влиза в главната роля, за да представи един от най-популярните мъжки парфюми на Chanel

Когато качественото кино срещне висшата мода, резултатът е нещо наистина зашеметяващо. Като истински зашеметяваща може да бъде определена най-новата рекламна кампания на мъжкия аромат Bleu Chanel, режисирана от самия Мартин Скорсезе. Това е първият съвместен проект между легендарния американския кинорежисьор и актьора Тимъти Шаламе, когото познаваме от култовите филми „Назови ме с твоето име“ и „Лейди Бърд“. За актьора това е и първа колаборация със световна марка за мода и луксозни аромати.

Когато преди няколко месеца в мрежата изтичат снимки, на които се вижда как Скорсезе снима Тимъти Шаламе в реклама за Chanel в Ню Йорк, интернет буквално полудява. Тимъти Шаламе е най-новият посланик на френската марка, а феновете му побързаха да потърсят още информация за тайнствения проект.

Рекламната кампания стартира през октомври 2023 и се превърна в едно от модните събития на годината. Късометражният филм, заснет в характерния стил на Скорсезе, пренася неустоимия мъжки аромат Bleu de Chanel в една нова ера, свързвайки този култов парфюм със същността на съвременния градски човек. Рекламният клип излиза само в официалните канали на Chanel и е приветстван с аплодисменти от критиците, а актуалният му рейтинг в IMDb е 8.2.

Скорсезе насочва фокуса върху Тимъти Шаламе като „разголва“ душата му пред камерата. Пронизващо искреният поглед на актьора смирява публиката под звуците на Nights in White

Satin на The Moody Blues. Поглед, който сякаш прониква през екрана и се взира директно в очите, които го гледат. В поредица от лични, почти интимни интервюта, Тимъти Шаламе влиза в роля, написана специално за него, за да разкрие как успява да запази своето истинско Аз и да остане автентичен в заслепяващия свят на славата и успеха. Преминавайки от английски на перфектен френски, Шаламе очарова със своята непринуденост, докато разкрива защо предпочита Айфеловата кула пред Емпайър Стейт Билдинг.

Chanel за мъже

източник: freepik.com

„В този късометражен филм представям своеобразна имитация на живота си в една хиперреалистична среда, която изследва необходимостта от публичност, съпътстваща актьорската кариера“, споделя Шаламе в ексклузивно видео, заснето зад кулисите. „Възможността да работя заедно с Мартин Скорсезе в Ню Йорк е огромна чест; може би една от най-големите почести в моята кариера. Аз съм момче от Ню Йорк; аз съм нюйорскски актьор. Ще отметна нещо наистина грандиозно от своя личен списък с мечти“, разкрива още Шаламе.

В новата рекламна кампания на Bleu de Chanel Тимъти Шаламе въплъщава мъжът, който е дълбоко и отявлено себе си. Готов да се гмурне в неизвестното, за да последва едно видение, което ще го отведе до нови, неподозирани висоти. Blue de Chanel е същността на тази визия; цвят, който не познава ограничения.

Скорсезе умело борави с цветовете като прескача от меланхоличното черно-бяло към оптимистичното, освобождаващо синьо. В него се крие и ключът към финалното послание – „Открийте своето синьо. Открийте себе си“.

Към момента както Скорсезе, така и Шаламе, продължават активно да се занимават с кино, а публиката очаква с нетърпение да се срещне отново с американския актьор в филма „Уили Уонка и шоколадовата фабрика“, както и в предстоящата втора част на „Дюн“ на Дени Вилньов.

Междувременно, Bleu de Chanel се нарежда сред бестселърите за 2023 година. Магнетичният мъжки парфюм на Chanel пленява с плътното си ароматно-дървесно ухание. Ароматът на Bleu de Chanel олицетворява философията на емблематичната френска марка: „Chanel е преди всичко стил; модата отминава, стилът остава“.

Ексклузивната композиция на Bleu de Chanel се крие в елегантен флакон с наситен и загадъчен син цвят. Синьото символизира изявената идентичност на съвременния мъж: самоуверен, търсещ и решителен.

Изтънченото модерно ухание Bleu de Chanel дебютира през 2010 година. Мартин Скорсезе работи и по първата му рекламна кампания. Както сега, така и тогава, Bleu de Chanel е посветен на свободата – дълбока, безкрайна и безгранична. Дървесно-ароматната му композиция разкрива богатство от редки съставки като сандалово дърво от Нова Каледония, жасмин и семена тонка. Дървесните акорди му придават кристална свежест, обогатена от дълбочината на кехлибарен кедър и тамян, изящно съчетани с прелъстителния аромат на пачули, бял мускус и ветивер.

„Bleu de Chanel съдържа точното количество интензивност, за да пресъздаде образа на Мъжа, който отказва да бъде поставен в рамки“ – така го описва Оливие Полж, in-house парфюмеристът на модната къща. „Мъж, който отхвърля фалшивите фасади и не се страхува да позволи на своята уязвимост да си проправи път през неговата жилава, обезоръжаваща външност.“