Ралито започва с церемониален старт в Триер в четвъртък вечер. Същинският старт на рали Германия ще бъде даден на следващия ден, когато ще се карат шест скоростни етапа. В събота предстоят нови осем отсечки. В неделния ден екипажите ще преминат по общо пет етапа. Общата дължина на ралито е 1194,63 километра, от които 407,31 са състезателни.
Въпреки ограничения си бюджет и финансовите трудности, екипажът на Булбет Рали Тийм ще участва в деветия кръг от Световния рали шампионат (WRC) в Германия. Състезанието, което е базирано в историческия град Триер, ще бъде най-дългото в календарът на шампионата. Ралито включва и най-трудния и дълъг скоростен етап „Арена Панцерплац”, който е с дължина от близо 50 километра.
Тодор Славов и навигаторът му Добромир Филипов продължават кампанията си в Световния рали шампионат за млади пилоти (J-WRC). В четвъртък вечер, двамата започват участието си в рали Германия, четвърти кръг от шампионата на младежите и общо девети в Световния рали шампионат.
Състезанието, което е базирано в историческия немски град Триер, е най-дългото и най-трудното рали в календара на WRC. То представлява изключително изпитание за екипажите, тъй като скоростните му отсечки преминават през лозови масиви, отсечките често сменят настилката си, а през втория ден на рали Германия, състезателите ще трябва да преминат два пъти през най-дългия скоростен етап в шампионата – „Арена Панцерплац”, който е с дължина 48 километра, а настилката е бетон.
След изминаването на четири кръга от Световния шампионат за млади пилоти, българският екипаж Тодор Славов и Добромир Филипов, заема пето място в генералното класиране. Славов и Филипов завършиха на трето място в домашното си рали България и сега ще преследват ново добро класиране, което да им позволи да прогресират в генералното подреждане на шампионата.
„На първо място искам да благодаря на фирма „Або Гранити”, която осигури нашето участие в Германия. Ако не беше тя, най-вероятно щяхме да прекратим програмата си в шампионата”, започва Славов. – „Относно състезанието мога да кажа, че е много трудно. Отсечките са странни – има много спускания и изкачвания, кара се в лозовите масиви над Триер, има много объркващи кръстовища и разклони. Сцеплението е сравнително добро, но настилката често се сменя. Ще подходим внимателно към състезанието, защото е много дълго и се допускат много грешки”.
Коментирай