Първа победа като екипаж и за тази година записаха Мирослав Ангелов и Георги Гаджев (Skoda Fabia R5) в 39-то рали Сливен, втори кръг от сезон 2019 в родния шампионат. На второ място на 1,06 сек останаха румънските им конкуренти Дан Гиртофан и Тудор Марза (Skoda Fabia R5), а на трето завършиха Тихомир Стратиев и Еди Сивов (Ford Fiesta Proto) – на 2,17 мин.

Тандемът на „Мегапорт Рейсинг“ стартира с преднина от 56,6 сек преди финалната отсечка СЕ11 Сините камъни, която е и най-дългата в състезанието – цели 33,5 км, и я спечелиха с 10 сек пред Гиртофан. В първите три етапа от втория състезателен ден, Ангелов и Гаджев успяха да натрупат нови 9,1 сек с победи във всички отсечки. Гиртофан и Марза бяха най-близо до българите в специален етап 8 "Трапоклово", където завършиха с изоставане от едва 0,8 сек. В следващите два етапа авансът на Мирослав Ангелов и Георги Гаджев бе съответно 4,3 и 4 сек. 

За всички 11 отсечки за ралито шампионът на България на рали даде само една етапна победа на румънския си колега – в СЕ5 Чуката. 

Вчерашните етапи от рали Сливен бяха валидни и за рали-спринт дисциплината, където отново Мирослав Ангелов и Георги Гаджев вдигнаха купата за победители. 

Йордан Атанасов и Янаки Янакиев (Mitsubishi Lancer Evo IX) завършиха четвърти в общото подреждане на Монбат Рали Сливен 2019, но по-важната им цел - защита на шампионската титла в клас ERT 2 на Балканския рали трофей бе изпълнена успешно. Купата ще пътува отново за Варна след трите убедителни победи, които записа екипажът на АРТ Рейсинг.

Убедителна победа при автомобилите с един двигателен мост и пето място в генералното класиране записаха Григор Григоров и Мартин Милушев (Peugeot 208 R2). Двамата направиха много силен втори ден и не оставиха съмнение за своето превъзходство. Шестото място в генералното класиране и втора позиция в тази група записаха Антон Титов и Динко Георгиев (Citroen DS3 R3T). Вторият екипаж на Мегапорт Рейсинг спечели борбата в клас RC 3. Дебютиращите с Peugeot 208 R2 Дилян Станков и Йордан Йорданов завършиха седми и показаха амбиции да прогресират бързо с новия си автомобил.

Топ 10 на генералното класиране се допълва Станислав Владимиров и Чавдар Събев (Opel Astra GSi), които завършиха осми и добавиха второ място в клас RC3. Девети се наредиха турците Мустафа Чакал и Йозден Йолмаз (Mitsubishi Lancer Evo IX), а десетото място завоюваха Диана Стоянова и Иванела Иванова (Honda Civic Type R), които направиха поредно силно състезание.

В група Е победата отиде при Марио Попов и Даниел Мечикян (Ford Fiesta EcoBoost), втори се наредиха Ясен Обретенов и Калоян Шантанов (Ford Fiesta RC), а подиума допълниха Михаил Боев и Димитър Гочев с Peugeot 106 Rally.

"Доволен съм от първото място. През целия втори ден карахме по-разумно и не сме рискували, честно казано очаквах да сме по-назад в секундите, но се оказа, че печелим всички етапи за деня. На СЕ10 Българка имахме само малък инцидент на финала. Обозначителният жълт знак се намираше на траекторията ни и го ударихме, в резултат на което трябваше да сменим десен калник. Обикновено тези знаци за предстоящ финал се поставят от другата страна на траекторията. На края на дългата последна отсечка усетих умора, но е нормално за такава дължина. От Сливен взимаме максимум точки и се надявам да продължим така годината", коментира Ангелов след финала.