Отборът на Ред Бул вече е взел решение коя ще бъде пилотската им двойка за сезон 2026. Докато остават едва две надпревари до финала на кампания 2025, интересът постепенно се насочва към следващата година, когато Формула 1 навлиза в нова ера.

Избрано от VGong

Формула 1: Спринт за Гран При на Катар /репортаж/

От 2026-а година спортът преминава към коренно различен технически регламент, който ще промени аеродинамиката и концепцията на болидите, а с това и силовия баланс в челото. Допълнителна значимост придава и включването на Кадилак, като 11-и отбор, докато редица тимове пренареждат съставите си. Именно Ред Бул е сред малкото, които все още не бяха обявили кой ще партнира на световния шампион Макс Верстапен.

Мястото до нидерландския пилот се превърна в най-коментираната позиция във Формула 1 през тази година. Откакто Верстапен се утвърди като водеща фигура в отбора, редица пилоти минаха през ролята на негови съотборници – Даниел Рикардо, Пиер Гасли, Алекс Албън, Серхио Перес, Лиъм Лоусън и сега Юки Цунода.

В последните седмици множество информации сочеха, че през 2026-а година в болида на Ред Бул ще влезе талантът на Рейсинг Булс Исак Хаджар. Сега журналистът на Sky Sports Тед Кравиц потвърди, че именно това е избраният вариант.

„Исак Хаджар ще бъде партньор на Макс Верстапен в Ред Бул. И двамата вече са уведомени“, заяви Кравиц преди старта на състезателния уикенд в Катар на пистата „Лусаил“.

Той добави, че реакциите са били разнопосочни – разбираема еуфория от страна на Хаджар и разочарование у Цунода.

Не по-радостна е перспективата и за японския пилот по отношение на мястото, което Хаджар оставя в Рейсинг Булс. Очакванията са свободната позиция да бъде дадена не на Цунода, а на 18-годишния Арвид Линдблад, който е съотборник на Никола Цолов в тима на Кампос Рейсинг във Формула 2.