15 висши служители на Рено са разполагали с техническа информация, принадлежаща на отбора на МакЛарън.

Сред заподозрените служители е и шеф дизайнерът на френския тим - Тим Дешам, както и други служители на високо ниво – заместник главния дизайнер, заместник главния техническия директор и др.

Информацията е попаднала в базирания в Енстън отбор, след преминаването на Фил Макaрът в Рено от МакЛарън през септември 2006 г. Той взел със себе си няколко флопи диска и показал записаната в тях техническа информация на някои свои нови колеги.

Французите потвърдиха за наличието на данните в Енстън, но категорично отричат да са ги използвани при проектирането и развитието на болидите си. Следващият месец предстои изслушване пред Световния съвет по моторни спортове към ФИА по възникналия шпионски скандал, втори за тази година след "Степнигейт".