Представители на Microsoft и Реал Мадрид водят преговори за съвместно сътрудничество. Испанските издания вече информираха, че американската компания проявява интерес към стадион „Сантяго Бернабеу“.

Очаква се, след реконструкцията на съоръжението през 2016 година, то да промени, ако не изцяло, то поне частично името си. Слуховете сочат, че стадионът може да включи в името си и Microsoft, и „Сантяго Бернабеу“.

„Да, Microsoft и Реал Мадрид водят преговори. Към настоящия момент ние изучаваме други спонсорски договори за имената на стадионите, каквито са „Емирейтс“ в Лондон, или Алианц Арена в Мюнхен“, разкри шефът на американската компания в Испания Мария Гараня.

Продажбата на името на стадиона е един от способите на футболните клубове да привлекат допълнителни доходи. Освен Арсенал и Байерн Мюнхен, други подобни примери са Манчестър Сити, Шалке 04 и други.