За сметка на това, голяма местна фирма за бельо, реши да не остане по-назад от тенденциите на шампионата. Дизайнерите се заиграха с мъжките боксерки и дамските бикини, на първите пише – “голмайстор”, а на вторите – “вратар”.
Талисманите на Евро 2008 Трикс и Фликс изглежда не успяха да се превърнат в най-обичаните символи на първенствата. Червено-белите човечета събират прах в доста от фен шоповете в градовете домакините. Вместо привържениците да се трупат и чакат на опашка, за да се сдобият с талисманите за спомен от шампионата, една от големите вериги магазини (а може би и доста други) са решили своевременно да се отърват от Трикс и Фликс, като ги обявят за продажба с 50% намаление.
Вярно е, че навсякъде накъдето се обърнеш, можеш да видиш дуета, който чака поредния си купувач, но по всеобщо мнение двете футболни човечета не са от най-атрактивните талисмани.
В духа на това европейско Трикс и Фликс символизират партньорството между двете страни-домакини на шампионата. А за тези, които все още се чудят, талисманът с бял екип и номер 20 е Трикс, а неговият брат-близнак в червено е Фликс.
Прави впечатление и че във Виена, в официалните фен шопове, трудно можеш да си намериш артикули, различни от тези на домакините. Личи си също, че австрийците са истински националисти и никога не биха осквернили прочутите шоколадови топки “Моцарт”, които се продават в обичайния им вид, без да бъдат повлияни от Евро 2008.
Коментирай