С 28% повече бира се е изпила на стадионите по време на предварителните фази на ЕВРО 2008 в сравнение с предишното първенство в Португалия през 2004 година. Това отече официалният спонсор на футболното събитие „Карлсберг”.
Добрите резултати са факт, въпреки че спортните съоръжения в Австрия и Швейцария имат по-малък капацитет и предлагат с около 200 000 места по-малко от тези на Иберийския полуостров.
Статистиката показва, че запалянкото на стадиона на ЕВРО 2008 е изпил с 50% повече бира от този на трибуните на ЕВРО 2004. Една от причините за това е значително по-доброто и по-бързо обслужване на бирените инсталации. Тази година от „Карлсберг” регистрират и засилен интерес към безалкохолното пиво.
2,7 млн. литра бира достави компанията в началото на юни специално за феновете в Австрия. Тя е произведена в пивоварната в Базел и беше транспортирана с 8 влака с общо 140 вагона. За първенството „Карлсберг” осигурява и над 2000 охладителни инсталации, за да гарантира студена бира за всички посетители. Над 500 служители на компанията са ангажирани в организацията на футболното събитие на годината на място.
Милиони литри бира са осигурени и специално за „фен зоните” – централни места в 32 европейски града, където футболните запалянковци могат да се събират и да гледат мачовете на огромни видео стени. До момента от там са преминали над 3 милиона души. На тях и на феновете на стадионите „Карлсберг” раздаде над 180 000 перуки в цветовете на националните отбори – участници в първенството.
Компанията е официален спонсор на Европейското първенство по футбол за шести пореден път. За първи път датската бира се пие по време на мачовете на Евро 1988 в Германия. Историята на партньорството на компанията със световния футбол има близо 30 години история.
Коментирай