Звездата на отбора със сигурност, поне що се касае до рекламите по телевизията и артикулите с цветовете на тима, е Лука Модрич. Новото попълнение в състава на Тотнъм изскача от всеки ъгъл на Загреб – от опаковката на сладоледа, от етикета на бирата, от афиша на местното лъскаво казино и така до ... Австрия.
От малкия екран на държавната телевизия обаче постоянно се въртят клипове с попаденията, които пратиха “шахматистите” на Евро 2008. Дори и най-малкият фен на тима не може да забрави откъде са тръгнали момчетата на Славен Билич и къде отиват, защото унижението на бившия треньор на Англия – Стив МакЛарън, блесва преди и след всеки рекламен блок. Най-хубавото е, че вместо „Добър ден”, съвсем спокойно в заведението или магазина можеш да използваш ключовите думи Лука Модрич или Дарио Сърна и вече със сигурност ще бъдеш посрещнат най-любезно от усмихнатите домакини. Дори и в дните без мачове, не са рядкост и висящите от колите фенове, които със сигурност са наясно, че страната им и футболният им отбор са на Европейско и в Европа, макар и не в ЕС, доста преди нас. Фланелките, копия на екипите, с които играят футболистите, се разхождат по улиците на града, носени от всеки трети жител на Загреб.Цяла Хърватия вярва, че момчетата на рокаджията Славен Билич ще превземат Виена на 29 юни: “Дечковци, стигнете поне до финала!”
Коментирай