Дистрибуторът на горива „ЕКО България” разшири партньорството си с „Отбор на надеждата”, поставяйки логото си върху екипите на националните играчи от тима. Както е известно, те ще представят България за първи път на световното първенство по футбол за бездомни хора в Мексико през октомври. Веригата бензиностанции поднови преди броени дни договора си за основно спонсорство на проекта Homeless World Cup Bulgaria, с който се ангажира в края на месец ноември миналата година. Освен върху гърба на фланелките на националите, „ЕКО България” ще получи рекламни позиции на специалното игрище на „Отбор на надеждата”, на пресконференциите на тима и на сайта nacionalite.org.

„Отбор на надеждата” ще рекламира бензиностанции ЕКО на Мондиал 2012

„Изключително сме щастливи, че компанията ни ще бъде представена на толкова голям футболен форум, какъвто е Homeless World Cup. Все пак това е първо участие на български отбор на футболен мондиал от 14 години. Социалният ефект от проекта също е поразителен и се радваме, че „ЕКО България” също допринесе за този успех”, коментира Янис Поликандриотис, изпълнителен директор на веригата бензиностанции.

„Отбор на надеждата” ще рекламира бензиностанции ЕКО на Мондиал 2012

Компанията „ЕКО България” е пряко свързана с българския футбол повече от 4 години. В началото на 2008 година дистрибуторът на горива стана основен спонсор на българското футболно първенство и остана с този статут до лятото на миналата година. В началото на май тази година бензиностанции ЕКО станаха също официален партньор на суперзвездата на българския мотоциклетизъм Мартин Чой, както и официален спонсор на Българската федерация по мотоциклетизъм.

„Отбор на надеждата” ще рекламира бензиностанции ЕКО на Мондиал 2012