Не зачетоха гол за Дунав, правилно ли бе решението?

Купа на България 15 декември - 16:30, , стадион: Градски стадион, Русе

0 : 2

FT

Левски Левски
Дунав Дунав

 Gong.bg следи се от Gong.bg

Diema Sport излъчва се по Diema Sport

Гол за Дунав не бе зачетен заради засада на Бранимир Костадинов. Ситуацията бе тънка.

Дали не беше на една линия Костадинов с последния защитник в жълто, леко скрит зад играч в светлосиньо?

Преценете и вие правилно ли беше съдийското решение.

профилна снимка

*Коментирай конкретната статия и използвай кирилица! Не се толерират мнения с обидно или нецензурно съдържание!

 
Дунав Левски

Първа лига