Голямата звезда на Чикаго Булс Дерик Роуз само преди няколко дни навърши 24 години, но вече си има собствено лого, изработено от компанията, която ще му плати стотици милиони от рекламни договори в следващите сезони – adidas.

Наскоро Роуз представи логото, което ще бъде на всички продукти от новата линия на фирмата, вдъхновена от баскетболиста, а навръх рождения си ден дебютира и последния модел маратонки с името му – Rose 3.0.

Естествено, медиите в САЩ се разровиха около историята на логото, измислено от Дерик, и истината се оказа много очевидна, за изцяло отдадения на семейството си атлет. Буквата D, оформена от розови листчета, с цифрата 1 по средата – номера, който носи Роуз. Всяко едно от розовите листчета представлява един от братята на Дерик, които са го наставлявали и подкрепяли през целия му живот и кариера. Цифрата 1 пък е специално за най-важния човек в живота му – майка му, личност номер 1 за Дерик Роуз във всичките му 24 години.

Роуз по време на фотосесията преди новия сезон в НБА

източник: Reuters

Междувременно, съотборниците на Роуз в Чикаго разкриха какво са му подарили на рождения му ден. Нейт Робинсън се изфука, като обяви, че е подарил на гарда iPhone 5, “за да изглежда готин”, защото все още е млад. Кърк Хайнрих призна, че не му е взел нищо, но за сметка на това накара новобранците в състава да изпеят Happy Birthday в съблекалнята. Таж Гибсън се оправда, че скромността на Дерик не позволява да му се правят скъпи подаръци, докато Карлос Буузър се измъкна само с пожелание за по-бързо възстановяване от тежката контузия, която претърпя Роуз през пролетта.