Изключителната рекламна сесия на най-известните баскетболисти служи за промоция на плейофите – най-ожесточеният етап от сезона, който започна преди седмица.
Кампанията е заснета от професионални кино режисьори от Холивуд, като в нея взимат участие само звездите от отборите, класирали се за плейофите. Идеята на снимките и клиповете е следната: половината екран е с половината лице на един играч, а другата половина е за лидера на противниковия отбор. Коби Брайънт, Шакийл О`Нийл, ЛеБрон Джеймс, Стив Неш, Тим Дънкан, Дирк Новицки, Крис Пол са само част от многото звезди от Лигата, заснети за кампанията.Именно по-този начин оформиха новата си корица и издателите на TIME, тъй като настъпва решителният момент, в който избирателите трябва да предпочетат Барак Обама и Хилъри Клинтън.
Коментирай