Легендата на Барселона Йохан Кройф разкритикува силно ръководството на клуба, за това, че прие да сложи за първи път в историята си рекламно лого върху екипите на клуба.

Става въпрос за подписания с катарска фондация спонсорски договор за умопомрачителните 30 милиона евро на сезон, който ще налее в клуба над 150 милиона в следващите няколко години.

В момента играчите на Барса носят върху гърдите си логото на УНИЦЕФ като част от благотворителна кампания, като каталунците не получават пари за това, а напротив – плащат на организацията.

„Ние сме уникален клуб в световен мащаб. Никой не е запазвал фланелката си непокътната през цялата си история и все още продължава да бъде толкова конкурентоспособен”, заяви Кройф.

„Ние продадохме тази уникалност за около 6% от нашия бюджет. Разбирам, че в момента губим повече пари, отколкото печелим. Както и да е, продажбата на фланелката ми подсказва, че ние не сме били креативни и това, че ставаме вулгарни.”

„Ако нещата са толкова лоши, тогава би трябвало да орежем сделката, която имаме с УНИЦЕФ и всички ценности, които представлява, защото ние плащаме на тях, за да носим логото им на нашите екипи.”