Бранд Мениджърът на Водка Савой Милен Георгиев гостува в Спортно шоу Гонг, където сподели своите впечатления от играта #закойсме, която от Водка Савой организираха заедно с Gong.bg по време на Световното първенство през лятото.
„Стремим се да представяме интересни продукти на нашите клиент. Искахме да им дадем възможност да преживеят Световното по различен начин. Някои губят, някои печелят“, сподели Георгиев.
„Втората причина е юбилея, 20 години от Световното първенство в САЩ. Искахме да припомним на всички за това, което се случи тогава. Съвкупността на 2 юбилея, 20 години от САЩ и 20-о Световно, беше лесно да се запомни в ефир, когато хората играят една иновативна онлайн игра. Да усетят каква е била емоцията от игра и да излязат навън, също да играят.“
„Третата причина е свързана с нашите приятели от Дарик радио, Gong.bg и водещата онлайн медия Нет Инфо.“
„Играта беше на 2 основни части, всеки участник трябваше да каже кой отбор подкрепя на Световното. Втората част бе с играене на дузпи. Хората трябваше да бият по 5 дузпи и да спасяват по 5. всяка една носеше по една точка. Най-естественото беше да подарим едно пътуване с настоящия национален отбор. Участниците трябваше да бъдат много постоянни в играта. Държахме на това условие.“
„Предвидили сме 20 билета за Сектор А за България – Хърватия. Това е втората награда, а третата бяха 200 тениски.“
„Като лидери на пазара, имаме социална отговорност към хората в страната и се надяваме с тази игра да сме зарадвали футболните фенове и да ги накараме да се гордеят с това, което нашите футболисти постигнаха в Щатите“, допълни бранд мениджърът на Водка Савой Милен Георгиев.
Коментирай