Отборът на Хетафе е на предпоследно място по средна посещаемост сред отборите в Примера дивисион. Едва 7 хиляди зрители посещават домакинските двубои на тима на "Алфонсо Перес", а това кара ръководството на Хетафе да прибегне до доста нетрадиционни методи.

След като преди време от клуба се опитаха да промотират мачовете си чрез реклама с коала, сега от Хетафе минаха на изцяло ново ниво, създавайки мобилна апликация за запознанства.

Апликацията е базирана на популярното приложение за запознанства Tinder и позволява на фенове на клуба, които гледат мачовете на тима на стадиона, да си уреждат запознанства и срещи директно по време на мачовете.

Крайната цел е доста мащабна - запознанствата да доведат до много бебета, които след време да станат фенове на Хетафе и така да помогнат за по-високата посещаемост на мачовете. "Защото ако се размножаваме помежду си, ще има повече от нас", се казва в онлайн реклама на апликацията.

От клуба публикуваха и видео, рекламиращо апликацията, а то изглежда доста любопитно. В него фенове от мъжки и женски пол използват приложението по време на мач на Хетафе, за да търсят сродна душа, а след запознанството си директно се насочват към тоалетните на стадиона.

Апликацията работи единствено на трибуните и около клубния стадион. "Нека заедно правим деца, тук, на нашия стадион", се казва в рекламата преди две двойки да влязат в тоалетните.

Феновете на отбора приемат апликацията много позитивно и намират идеята за страхотна, а привърженици на други отбори дори вече питат защо техните тимове не са направили апликация за запознанства.

Апликацията вече е сваляна над хиляди пъти. Освен компютърната компания, направила приложението, в направата участие е взел и маркетинговият отдел на Хетафе.

 
Getafinder

Porque el humor nunca nos ha faltado"GETAFINDER"

Posted by Getafe C.F., S.A.D. on Tuesday, 13 October 2015