Американският компютърен гигант Майкрософт ще вкарва по 24 милиона на година в Реал Мадрид, съобщава списание „Forbes“.

Двете страни така и не оповестиха информация относно продължителността на договора и финансовите параметри по него.

Реал Мадрид и Майкрософт представиха на стадион „Сантиаго Бернабеу“ една дигитална платформа, която ще обедини всички фенове на клуба от целия свят.

„Ние избрахме Майкрософт, защото гледаме напред в бъдещето. С новата технология ще обединим все повече наши привърженици“, сподели президентът на Реал Мадрид Флорентино Перес.

В крайна сметка бяха опровергани информациите, че Майкрософт ще се превърне в най-големия спонсор на Реал Мадрид. Също така компанията отпадна като вариант за новото име на стадион „Сантиаго Бернабеу“.