Конкурсът награди 54 творби, сред които 3 носители на голямата награда, 24 най-добри в категория и 27 подгласници.

Ежегодният конкурс за смартфон фотография HUAWEI NEXT IMAGE Awards 2022 демонстрира своята роля, като представя изключителни творби, които обхващат цялата гама от човешки преживявания. Най-новото му издание засяга популярни теми като „Перфектен скок“, „Цветен свят“, „Семейство“ и „През погледа на животните“. Сред телефоните, с които са направени изпратените снимки, водят HUAWEI P40 Pro, HUAWEI P30 Pro и HUAWEI P50 Pro, а най-много снимки са постъпили от Китай, Филипините, Египет, Индонезия, Полша и Италия.

Носителите на голямата награда

Три фотографии: „СИЛА“ от Адао Филипе Фернандес Салгадо, „Просто Шаен“ от Енрика Бреша и „Фойерверки“ от Уанг Дзихао спечелиха всеобщо признание в рамките на международното жури. Всеки от тримата фотографи беше признат за носител на Голямата награда и ще получи парична награда от 10 000 USD.

Huawei

©Adão Filipe Fernandes Salgado (Португалия)

СИЛА | HUAWEI P30 Pro

Коментар от журито: „Има ред в движението и хармонична красота в детайлите. Изображението носи неудържима жизненост, от която светът и всички ние, които го гледаме, се нуждаем най-много в този момент“ – Никол Сюе, бивш редакционен директор на ELLE Китай.

Huawei

©Енрика Бреша (Италия)

Просто Шаен | HUAWEI P40 Pro

Коментар от журито: „Толкова естествено, просто и същевременно толкова красиво. Можете да усетите спонтанността и искреността на усмивката, която придава положително усещане“ – Михаела Норок, румънски фотограф.

Huawei

©Wang Zihao (Германия)

Фойерверки | HUAWEI P40 Pro

Коментар от журито: „Перфектно синхронизирана снимка на шоу с фойерверки край река, единствената светлина освен зарята идва от смартфон, едва можете да видите по-малка хоризонтална версия на тази снимка на екрана на смартфона в кадъра“ – Федерико Чамей, италиански фотограф.

Девет вдъхновяващи категории

Конкурсът HUAWEI NEXT IMAGE 2022 бе разделен в девет категории: “Изкуство и мода”, “На открито”, “Портрет”, “Спорт”, “Здравей, Живот”, “Сториборд”, “Екшън”, “Kъсометражен филм” и „Пълнометражен филм“, с избрани победители и подгласници за всяка категория. Всеки от 24-те победители в категориите получава награда Creative Fund NEXT IMAGE от 1500 USD, а всеки от 27-те подгласници - HUAWEI P50 Pro.

Huawei

©Aung Chan Thar (Мианмар)

Пазарът Inle | HUAWEI P40 | На открито | Победител в категория

В изпратените през тази година снимки оживят множество случки и обстановки, от природни пейзажи като планини, езера, изгреви и залези, през градски пейзажи до затрогващи човешки взаимодействия. Наградите HUAWEI NEXT IMAGE имат за цел да вдъхновят обикновените потребители да уловят важни моменти от живота чрез мобилната фотография.

Пет от категориите тази година са нови за конкурса: „Изкуство и мода“, „Спорт“ и три видео категории – „Екшън“, „Късометражен филм“ и „Пълнометражен филм“.

Huawei

NEXT IMAGE: Оставаме ориентирани към бъдещето, изграждайки първокласна марка

Наградите HUAWEI NEXT IMAGE Awards служат като платформа за мобилна фотография на Huawei, като представят творбите на талантливата потребителска база на марката. „NEXT“ се асоциира с визията на Huawei за бъдещето, разработването на технологии за изображения от следващо поколение и развитието на създатели на изображения от следващо поколение. „IMAGE“ се отнася до статични и нови форми на динамично визуално изразяване, които помагат на потребителите да разказват истории и да се изразяват по уникален начин.

Huawei

©Марк Антъни Агтай (Обединени арабски емирства)

Работещи ръце | HUAWEI Mate 20 Pro | Сториборд | Победител в категория

От стартирането си през 2017 г. наградите HUAWEI NEXT IMAGE Awards служат като уникална витрина за изключителни фотографски творби на потребители с мобилни телефони Huawei. Конкурсът ще продължи да вдъхновява и ангажира талантливи потребители на мобилни телефони, докато Huawei въвежда иновативни технологии за мобилни изображения. Пълният списък на печелившите творби може да откриете тук: https://gallery.consumer.huawei.com/

За Huawei Consumer Business Group

Продуктите и услугите на Huawei се предлагат в повече от 170 страни и са използвани от 1/3 от световното население. Компанията разполага с 15 изследователски центъра на територията на САЩ, Германия, Швеция, Русия, Индия и Китай. Huawei Consumer BG е едно от трите бизнес звена на бранда и осъществява дейност в областта на мобилните телефони, компютрите и таблетите, преносимите и софтуерните устройства и др Глобалната мрежа на Huawei е изградена на основата на почти 30-годишен опит в телекомуникационната индустрия, като нейната цел е да предоставя най-актуалните технологични иновации на потребителите по света. За повече информация посетете: https://consumer.huawei.com/bg/

За най-актуалната информация, свързана с Huawei Consumer Business Group България, последвайте ни във:

Facebook: facebook.com/HuaweimobileBG/

Twitter: twitter.com/HuaweiMobileBG

YouTube: Huawei Mobile BG

Instagram: instagram.com/huaweimobilebg/

За повече информация посетете: https://consumer.huawei.com/bg/