За втора поредна година eMAG - най-големият електронен магазин в Централна и Източна Европа, ще организира кампанията „Black Friday“ в България. Кампанията започва рано сутринта на 28 ноември и ще продължи до полунощ на същия ден.
За първи път в България, като част от мащабната промоционална кампания „Black Friday“, бе изпълнен wingsuit парашутен скок над центъра на София. „Летящият” българин Иво Нинов скочи от 2 000 м с уникален костюм, позволяващ му да се придвижва свободно в небето над центъра на столицата. Заедно с него от самолет „Чесна“ скочи и един от най-опитните парашутисти в България – Драгомир Недков, имащ повече от 8000 скока зад гърба си. Двамата екстремни скачачи прелетяха над зоната на НДК, приземявайки се на специално обособената площадка за кацане на поляната зад Музей „Земята и хората”.
„Black Friday“ на eMAG.bg е най-голямата шопинг кампания на търговеца - това е денят с най-много и най-големи намаления в годината. Хиляди продукти с намаления до 70% ще бъдат предложени на 28 ноември на сайта на eMAG.
Традицията произхожда от САЩ и през миналата година американците са похарчили над 57 милиарда долара в пазаруване през уикенда на “Black Friday”, който започва след Деня на благодарността (последния четвъртък на месец ноември). Тенденцията показва, че всяка година все повече хора предпочитат онлайн-шопинга. Пазаруването в уюта на дома или офиса е по-практично заради спестеното време за щурмуването на магазините или струпването на опашки пред касите. В същото време - онлайн всеки може да се възползва незабавно от атрактивните оферти.
"Това е най-изгодната шопинг кампания на годината и е за много ограничен период от време - само за един ден. Нещо повече - офертите са валидни до изчерпване на количествата, затова препоръчваме на клиентите да се подготвят предварително, за да имат по-добър шанс да се възползват от най-добрите оферти. Те могат да се регистрират на сайта предварително и да останат логнати, което ще им позволи да финализират поръчките си само с 2 клика. Също така ще изпратим предварителна информация за най-атрактивните оферти на нашите абонати през нощта на 27-ми ноември"- каза Огнян Лахчев, Маркетинг директор в eMAG.bg.
eMAG организира кампанията за „Black Friday“ и в трите страни, където онлайн търговецът има присъствие - България, Румъния и Унгария, като кампаниите изискват интензивно и внимателно планиране, което продължава няколко месеца. eMAG планира да доставя поръчките в най-краткия възможен срок и затова е осигурена специална работна схема и допълнителни ресурси. 240 души, работещи 24 часа в денонощието в склада на eMAG ще гарантират непрекъснатата подготовка на пакетите с продукти за 3-те страни. Специално за България с логистични компании са договорени 120 камиона за доставки на продукти за „Black Friday“, като на всеки час от склада ще тръгва по един камион за страната. Компанията е отделила допълнителна складова площ, посветена на „Black Friday“ с площ от 10 000 кв.м. за съхранение на продукти - това е в допълнение на основния склад с площ от 33 000 кв.м.
7 млн. евро са инвестирани в складова инфраструктура и логистични системи. Инвестициите и подготовката за онлайн частта на кампанията също са впечатляващи - с над 1 млн. евро, инвестирани в сървъри, мрежи и софтуер и 100 eMAG ИТ специалисти, които работят от над 3 месеца по проекта, за да се гарантира гладкото изпълнение на кампаниите за всички страни.
В България познаваемостта на „Black Friday“ нарасна значително след първата кампания „Black Friday“ на eMAG през 2013 г. Проучване, проведено от Daedalus Millward Brown за познаваемостта на „Black Friday“ в страната показва, че над 70% от анкетираните знаят за събитието и 72% от тях планират да пазаруват по време на него (в сравнение с 33% от предишната година). eMAG е първият магазин, който хората свързват веднага с кампанията за „Black Friday“.
В отговор на проучване, проведено от eMAG сред купувачите от „Black Friday“ през 2013 г., 95% от всички респонденти казват, че са доволни от своите поръчки и възнамеряват да пазаруват отново на eMAG.bg.
Тази година търговецът ще предложи като част от кампанията „Black Friday“ намаления на голямо разнообразие от продукти - не само на традиционната електроника, но и в категории, които се развиха значително след последния „Black Friday“ през 2013 г. - книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи.
Коментирай