Хитовите развлекателни предавания на медията отчитат огромна преднина
В най-романтичния ден от годината – 14 февруари, NOVA излъчи премиерния епизод на петия сезон на най-романтичното риалити – „Един за друг“. С това бе даден стартът на пролетния телевизионен сезон на медията. Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) е бил 33,8%. Освен че привлича една трета от всички телевизионни зрители, NOVA отбеляза и 50% преднина спрямо резултата на втората телевизия в класацията.
Категорична победа над конкуренцията бе регистрирана и по време на благотворителната вечер на шоуто за звездни имитации “Както две капки вода за всяко дете”, която е съвместната инициатива на NOVA и УНИЦЕФ България. Във всяка от останалите вечери, в които NOVA стартира развлекателните си предавания от новия телевизионен сезон, бе отчетена сериозна преднина.
Разликата между резултатите на развлекателната програма по NOVA и тези на втората телевизия в класацията нараства до повече от два пъти и половина по време на най-забавното шоу в ефира – „Като две капки вода“.
Във вторник (20 февруари) стартира и последния формат от новия сезон на медията – Hell’s kitchen, като и тук официалните пийпълметрични данни показват близо 40% преднина спрямо резултатите на конкуренцията.
Освен първокласно забавление с хитовите развлекателни формати – „Като две капки вода“, Hell`s Kitchen и „Един за друг“, през пролетния сезон NOVA ще предложи на българската аудитория дългоочакваното продължение на успешния сериал „Дяволското гърло“ – „Есента на демона“ от 29 февруари, както и документалното риалити „Любовни афери“, чийто дебют е на 23 февруари.
Коментирай