Стартът на пролетния сезон по NOVA отново остави конкуренцията далеч назад
Gong.bg
Стартът на пролетния сезон по NOVA отново остави конкуренцията далеч назад
Хитовите развлекателни предавания на медията отчитат огромна преднина
В най-романтичния ден от годината – 14 февруари, NOVA излъчи премиерния епизод на петия сезон на най-романтичното риалити – „Един за друг“. С това бе даден стартът на пролетния телевизионен сезон на медията. Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) е бил 33,8%. Освен че привлича една трета от всички телевизионни зрители, NOVA отбеляза и 50% преднина спрямо резултата на втората телевизия в класацията.
Категорична победа над конкуренцията бе регистрирана и по време на благотворителната вечер на шоуто за звездни имитации “Както две капки вода за всяко дете”, която е съвместната инициатива на NOVA и УНИЦЕФ България. Във всяка от останалите вечери, в които NOVA стартира развлекателните си предавания от новия телевизионен сезон, бе отчетена сериозна преднина.
Разликата между резултатите на развлекателната програма по NOVA и тези на втората телевизия в класацията нараства до повече от два пъти и половина по време на най-забавното шоу в ефира – „Като две капки вода“.
Във вторник (20 февруари) стартира и последния формат от новия сезон на медията – Hell’s kitchen, като и тук официалните пийпълметрични данни показват близо 40% преднина спрямо резултатите на конкуренцията.
Освен първокласно забавление с хитовите развлекателни формати – „Като две капки вода“, Hell`s Kitchen и „Един за друг“, през пролетния сезон NOVA ще предложи на българската аудитория дългоочакваното продължение на успешния сериал „Дяволското гърло“ – „Есента на демона“ от 29 февруари, както и документалното риалити „Любовни афери“, чийто дебют е на 23 февруари.