Във връзка с тежките земетресения на територията на Република Турция и възникналата бедствена ситуация в страната, Yettel ще предостави на своите частни и бизнес клиенти на абонаментен план 1000 безплатни минути за международни разговори към мобилни и фиксирани мрежи в Република Турция.
Стойността на проведените международни разговори към Република Турция, в рамките на предоставените 1000 минути, ще бъде приспадната в следващите фактури на клиентите.
Предоставените минути ще могат да бъдат използвани в периода от 07.02.2023 до 12.02.2023 г. включително.
Yettel изразява своята съпричастност и подкрепа за всички засегнати от бедствието.
За Yettel:
Yettel е новият телекомуникационен бранд на PPF Telecom Group, въведен през 2022 г. за пазарите в България, Сърбия и Унгария. Поставяйки клиента на първо място, мисията на Yettel в предоставянето на свързаност и дигитални услуги е ясна: да помага на хората да постигнат баланс в живота.
Yettel България, част от PPF Group, е телекомуникационна компания, предоставяща свързаност на над 3 милиона потребители с хора, устройства и бизнеси. До март 2022 г. компанията присъства на българския пазар като Теленор България.
През 20-годишната си история на българския пазар компанията изгради силна репутация на пионер в областта на безжичните мрежи и отвъд тях, като стартира първата търговска 4G мрежа в България през 2015 г., първата VoLTE услуга през 2018 г. и проправи пътя за развитието на 5G с първия тест на 5G мрежа в страната. Водещият в сектора подход на Yettel към инфраструктурата спечели пет последователни сертификата Best in Test, присъдени от световната организация umlaut, която определя златния стандарт в сектора.
Днес Yettel България има повече от 1800 служители, разполага с над 180 магазина за продажба на дребно, а мобилната й мрежа покрива над 99% от населението на България.
За повече информация, моля, посетете: Yettel.bg.
За PPF Telecom Group:
PPF Telecom Group е водещ телекомуникационен доставчик, който оперира на пет пазара в Централна и Югоизточна Европа (България, Чехия, Унгария, Сърбия и Словакия), където предлага мобилни, фиксирани услуги, пренос на данни и интернет телевизионни услуги. Групата има 18,3 млн. мобилни клиенти, 12 000 служители и 1,4 млрд. евро печалба преди данъци, лихви и амортизации (EBITDA) към 2020 г.
Коментирай