След истинска, напрегната битка турският пилот Мурат Бостанджъ с Ford Fiesta S2000 спечели 35-ото рали „Сливен“. С това той затвърди лидерските си позиции в Европейския рали трофей. На подиума втори стъпи сънародника на Бостанджъ - Ягиз Авджъ с Peugeot 207 S2000, който остана само на 3,6 сек. след победителя. Трети на подиума бе бъргарският екипаж Георги Василев – Стефан Добрев с Mitsubishi Lancer Evo 9.
 
Битката между двамата турски пилоти наистина беше епична. В нея участваше и нашият Мартин Сурилов с Mitsubishi Lancer Evo 9, но той отпадна на етапа Раково 1 и така на 3-а позиция излезе сливенският тандем Георги Василев – Стефан Добрев с Mitsubishi Lancer Evo 9
 
. Авджъ спечели 6 етапа, Бостанджъ 5, а Сурилов – един, първия. В последните три скоростни отсечки Авджъ даде всичко от себе си, за да излезе начело, но не му достигна малко. Бостанджъ се отбраняваше успешно, а на Раково, без да рискува отстъпи с 9 сек. на сънародника си. Така битката бе решена. 
За първи път от 2000 г. насам победата отива при чуждестранен пилот. Тогава спечели пак турчин – Еркан Казас, но от тогава побеждават все български пилоти. Все пак на подиума стъпи Георги Василев. Той и навигаторът му Стефан Добрев, които работиха неуморно и по организацията на състезанието, зарадваха феновете си, а водят убедително със 71 т. в класирането на теория си осигуриха титла на България. Всичко зависи от това, дали ще има рали „Средна гора“. Ако спечелят титлата, тя ще е първа за сливенския тандем.
 
Четвърти в класирането и първи при автомобилите с две задвижващи колела стана Игнат Исаев – Милен Илиев със Citroen DS3 R3T. След него финишира унгарският пилот Золтан Бешеней с Renault Clio R3T, който се бори също за по-предно класиране в ERT. На 6-о място се класира третият турски пилот Мустафа Чакал с Mitsubishi Lancer Evo 9.
 

Седми и първи в клас RC4 станаха Георги Гераджиев и Георги Гаджев с Ford Fiesta R2. След него бе? словенецът Рок Тюрк с Peugeot 208, който мина през таван, но стигна до финала. След него нашият дует е Христо Атанасов и Марин Иванов с Renault Clio, които също са в усилено преследване на шампионската титла при колите с един двигателен мост. Топ 10 оформиха Михаил Симеонов и Васил Георгиев със Citroen C2.
 
От стартиралите 36 екипажа в ралито, до финала достигнаха 24.