На 7 май 2008 започва Месец на разумното шофиране в рамките на кампанията „Обади се, като стигнеш!” на бензиностанции „ЕКО”. Месецът е насочен към младите шофьори и по-специално към абитуриентите и се организира съвместно с Дарик радио, Столична община, КАТ и компанията „You Drink, We Drive”.
Инициатива стартира с медийна кампания „Випуск 2008, Обади се, като стигнеш» която включва аудио клипове, публикациия на специално създадената визия в печатни медии и банери със символа на кампанията, разположени на едни от най-оживените кръстовища в столицата на: бул. Цариградско шосе и Евлоги Георгиев (Орлов Мост); бул. Цар Освободител и Васил Левски; бул. Васил Левски и Дондуков; бул. Дондуков (пред Дарик Радио); бул. Васил Левски и Патриарх Евтимий; бул. Патриарх Евтимий и Витоша; бул. България и Евлоги Георгиев, както и бул. България и Черни връх.
През целия месец на разумното шофиране, който продължава до края на месец май основна тема на дискусия по Дарик радио ще бъдат безопасността на движението и разумното поведение на пътя, като акцентът ще пада върху младите шофьори. Специално за „Месеца на разумното шофиране” компанията за транспортни услуги „You Drink, We drive”, ще предостави отстъпка в размер от 10% на своите клиенти.
Личното послание към младите шофьори е да са разумни на пътя и да шофират с повече внимание, предпазливост и лична отговорност. Съветът към абитуриентите, които празнуват именно през месец май, е да не развалят празника си с безразсъдни постъпки и да не сядат зад волана след консумация на алкохол.
Продължават и активациите в най-популярните софийски клубове, партньори на кампанията „Обади се, като стигнеш!”. Досега над 1000 посетители на избраните клубове получиха безплатни тестове алкохол-контрол. Сътрудничеството с най-модерните столични заведения, включва и поставянето на специален печат на клиентските сметки, който да напомня „Мисли трезво, не карай, след като си пил”.
Mascara, Motto, Back Stage, PR Club, Swinging Hall, Пиано Бар Smiles застанаха зад кампанията „Обади се, като стигнеш!” и зад идеята, че можеш да се забавляваш без ограничения, стига това да не застрашава теб или живота на другите. Така кампанията ще достигне със своето лично послание до една от рисковите групи на участници в движението.
Кампанията „Обади се, като стигнеш!” е инициирана от верига бензиностанции „ЕКО” в партньорство с КАТ. Тя включва практични инициативи, с които се стреми максимално да улесни водачите на пътя и да направи пътуването удоволствие. Чрез личното и емоционално послание „Обади се, като стигнеш!”, програмата провокира промяна в поведението на пътя, защото личната отговорност е най-ефективното средство за запазване на човешки живот.
Коментирай