Toyota представя нова бранд идентичност в Европа с обновено лого и типография. Промяната бележи началото на нова ера в развитието на Toyota, като марката се трансформира от автомобилна компания в компания за мобилност.
Разработена с оглед на извънредно разнообразната потребителска аудитория, насочваща се към марката, за да получи все по-широка гама от продукти и услуги за мобилност, новият дизайнерски език е приложим във всички дигитални и офлайн точки на контакт с аудиторията.
Новата визуална идентичност се ръководи от принципа за графична чистота и е изградена на основата на четири основни принципа – авангардна насоченост, мобилност, по-премиум излъчване и възможност за хармонична интеграция и прилагане във всички бизнес поделения и дъщерни марки и звена на компанията.
Новото лого на Toyota свежда графиката на емблемата до максимално опростен 2D дизайн и вече не включва надписа Toyota, тъй като самата емблема е добре позната в цяла Европа.
Дизайнът излъчва послание за изчистеност, прозрачност и модерен дух, като се адаптира перфектно както към дигиталното пространство, така и във физическия свят. Новото лого ще бъде използвано във всички точки на комуникация, докато досегашното такова ще продължи да се използва за автомобилите. Актуалните фирмени табели на оправомощените търговци и сервизи на марката ще се запазят и ще бъдат преразгледани в рамките на стратегия Toyota 2025 Network Strategy.
Новата визуална идентичност е придружена и от изцяло нова, създадена специално за целта типография. Шрифтът Toyota Type е многофункционален и подходящ както за онлайн, така и за офлайн среда и позволява отворено и ангажиращо взаимодействие с клиентите. Той отбелязва следващата стъпка по отношение на дигиталната готовност в посока разширяване на онлайн търговията на дребно в Европа от страна на компанията.
Новият логотип също осигурява по-голяма яснота и последователност в различните бизнес области на Toyota, включително промените в наименованията - Toyota Plus се преименува на Toyota Approved Used.
"Разработихме новия визуален дизайн на марката, концентрирайки нашите мисли върху „утре”. Основният фокус в нашата работа бе да се даде възможност за осъществяване на все подобра връзка на клиентите, които да бъдат в крак с бързото разширяване на предложенията на Toyota в областта на електрифицираните автомобили, мобилните услуги и онлайн търговията на дребно. Дизайнът бе преосмислен така, че да ни свърже по-добре с потребителите през разнообразните точки на контакт, с които клиентите ще се срещнат и ще изпитат за първи път с пускането на пазара на новия Yaris Hybrid - изцяло новото четвърто поколение на нашия иновативен градски автомобил", коментира Дидие Гамбар, вицепрезидент продажби, маркетинг и потребителско изживяване.
Коментирай