Близо 100 участници и най-бързо време от 7,95 секунди на втория кръг от националния драг шампионат в Кондофрей

Константин Динев (Audi S2) записа най-бързото време от 7,947 секунди на 402,33-метровото трасе във втория кръг от националния шампионат по драг, който се проведе този уикенд на летище София Запад в с. Кондофрей. В състезанията участваха близо 100 автомобила, които мериха сили до късно в неделния ден. 

В съботния ден се проведоха свободните стартове, където всеки желаещ можеше да изпробва възможностите на своя автомобил на обезопасеното трасе, както и състезанията за мотори в 4 класа – Мото 650, Мото-Индекс 10, Мото-Индекс 9 и Мото-Оупън. 

В неделя се проведоха надпреварите за автомобили в 12 класа – от Индекс 7 до Индекс 14, Open, FWD, RWD и клас Дизел. Ето и призьорите в отделните класове: 

Индекс 14: 1. Димитър Димитров (Ауди А3), 2. Тихомир Иванов (Опел Корса), 3. Тодор Вавов (Сеат Леон) 

Индекс 13: 1. Ивайло Трънчев (БМВ 5), 2. Верослав Теофилов (БМВ Е61), 3. Георги Георгиев (VW Golf 3) 

Индекс 12: 1. Венцислав Василев (Opel Corsa), 2. Мирослав Крумов (BMW 330 XD), 3. Атанас Батоков (Audi 80) 

Индекс 11: 1. Емил Сълковски (БМВ Е30), 2. Екрем Аптурахман (БМВ Е36), 3. Светослав Борисов (Ауди 80) 

Индекс 10: 1. Христо Ангелов (Audi RS3), 2. Костадин Тодоров (VW Golf 3), 3. Виктор Георгиев (VW Golf 3)

Индекс 9: 1. Николай Колев Оупън: 1. Константин Динев (Audi S2), 2. Тодор Минчев (VW Golf 4), 3. Николай Колев (Audi S2) 

FWD (автомобили с предно предаване): 1. Талят Балджъ 2. Съби Стевков 3. Кирил Антонов 

RWD (автомобили със задно предаване): 1. Емилиян Енчев, 2. Екрем Аптурахман, 3. Митко Тонев 

Дизел: 1. Денислав Десков, 2. Кирил Антонов, 3. Съби Стефков.

Хилядите фенове се насладиха на оспорвано състезание, а в почивките и на атрактивно шоу с автомобили, което включваше продължително каране на две гуми. 

*****
Драгът е дисциплина, при която се състезават автомобили по двойки, в два състезателни коридора, с дължина на трасето 402,33 метра. В състезанието участват серийни и модифицирани автомобили без ограничение на марка, модел или година на производство.

След старта автомобилите се движат само в права посока, без да пресичат коридора на съперника. За победител се обявява участникът, чийто автомобил е пресякъл първи финалната линия. Финалите се провеждат в три старта, като за победител се обявява този, който спечели два от тях.