Свободата винаги е била определяща за компания като Harley-Davidson, дори в ситуация на световна пандемия. Легендарният бранд с над 100-годишна история, отново намери креативен и градивен начин да надмогне трудните обстоятелства и да обедини фенове, ездачи, дилъри служители от цял свят. 

Това се случва благодарение на нова онлайн телевизия, носеща името на бранда – https://tv.harley-davidson.com/.

Harley-Davidson влиза във всеки дом, за да разкаже за устрема към свободата, начина на оцеляване и философията на компанията, преминала през множество трудности, включително и 2 световни войни. Стремежът на легендата сред мотоциклетистите е да вдъхне кураж и положителна енергия на всички в настоящите специфични времена.

Програмата на телевизията е денонощна и обединява 4 канала, които включват часове от минали, настоящи и редки видео кадри, свързани с местата, хората и историята на мотоциклети Harley-Davidson. 

Каналите съответно са:
HD
- Екзотично и предизвикателно съдържание от цял свят. Разказва се за опита при карането на мотоциклети в далечни локации с утвърдени ездачи и известни личности.

Racing - Интервюта, кадри и задкулисни детайли на миналото и настоящето на Harley-Davidson. Ще може да се докоснете до историите на  Harley Hooligans, независимо дали се състезават на пистата, в пустинята или по склоновете на хълмове. Ще преживеете и състезателен ден с екипа на драг състезанието Screamin 'Eagle / Vance & Hines и екипа на Harley-Davidson Factory Flat Track.

Тhe Garage – Кадри от креативната среда в сътворяване на мотоциклети. Споделяне на опит и истории на най-добрите производители в света, докато създават персонализирани Harley-Davidson.

Fabric - Подробна разходка и истории за това как Harley-Davidson проектира и развива нови мотоциклети, оригинални части и аксесоари.

"През последните над 100 години Harley-Davidson не спира да изпитва радост и вдъхновение в изграждането на мотоциклети и съпътстващите ги човешки преживявания. Стремежът ни е непрекъснато да празнуваме свободата и силата на духа, а нашата общност да се разраства около това вдъхновение", споделя по повод събитието Джон Бекефи - генерален маркетинг мениджър на бранда.