Традиционен участник във всички досега организирани автомобилни изложения в България още от 1991 г. насам, Мото-Пфое е част и от 24-тия международен Автомобилен салон София 2019, информират от компанията.
Общият щанд на компанията е един от най-мащабните, който посетителите ще видят в Интер Експо Център между 12 и 20 октомври т.г. Разположен е на 750 кв.м, с отделни секции за всяка от марките в портфолиото на фирмата и представя най-интересното и актуалното от Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover в страната.
Следвайки стратегията си да бъде лидер в свързаността, мобилността и автономността, Ford продължава да е водещ бранд по отношение на иновации и технологии и представя най-актуалните от тях на Автомобилен салон София 2019.
Линията Ford Performance от бързи и яростни Ford-ове на изложението e представена от Fiesta ST, най-продаваното спортно купе в Европа за пета поредна година – Ford Mustang – от чието шесто поколение от 2015 г. досега са продадени повече от 500 000 автомобила в цял свят, включително над 50 000 в Европа, както и премиерата от Ford на АС София 2019 – новия Focus ST, тестван от европейските медии за първи път буквално преди седмици.
Благодарение на разработваните от Ford автономни технологии от 2016 година насам, днес изцяло новият Focus пристига с редица полуавтономни функции, като: адаптивен автопилот, който следва пътната лента и движещия се пред него автомобил с технологията Stop&Go, активния паркинг асистент 2, позволяващ напълно автоматично паркиране с едно натискане на бутон и прогнозно завиване на фаровете. Изложеният на АССофия 2019 Focus седан е сред най-големите в сегмента.
На фокус е и новият Ford Mondeo във версия хибрид, който в актуалната си гама има страхотни усъвършенствани бензинови и дизелови предложения.
Друг акцент е новият EcoSport, който е типичен представител на Ford – страхотен дизайн, богато оборудване, а сега и много специална цена.
Начело на Ford експозицията е революционният 1.0 EcoBoost – абсолютният победител при Оскарите за двигатели – с общо 11-те си награди и 7-те години като световен двигател под 1 л, от 2012 до 2017 г. включително и под 150 к.с. през 2019 г. Нещо повече, този агрегат, в сравнителен тест с настоящи хибридни предложения, дава същия разход на гориво при значително по-малко тегло и цена, а предоставя не по-малко удоволствие от управлението.
Volvo се фокусира традиционно върху хората и опазването на човешкия живот, наред с грижата за околната среда и развитието на технологиите, отново с поглед върху човека и неговите нужди.
След като сподели със света всички свои проучвания, с единствената цел да спомогне пътищата да станат още по-безопасни, сега Volvo се концентрира върху редуцирането на вредните емисии, разгръщайки стратегията си „Moment 2”, посветена на активна работа в посока максимално намаляване на вредното влияние, което автомобилите на компанията оказват върху природата.
Доказателство за това са първият електрически автомобил, който ще бъде глобално представен на 16 октомври, както и фактът, че от настоящата година всички модели на марката се предлагат и с Plug-in хибридна версия. Тези последни новини за иновации и успехи в електрификацията от шведския премиум бранд са и темата на щанда на АС София 2019.
Volvo е първият в света автомобилен производител, който обяви, че слага исторически край на двигателите с вътрешно горене и от 2019 г. всеки нов модел ще e и електрифициран. На 16 октомври шведският премиум бранд ще представи първия си изцяло електрически модел Volvo XC40. На АС София 2019 в първите редици на експонатите на Volvo е изключително добре оборудвана версия R-Design T5 с 247 к.с. на компактния кросоувър. Редом е Volvo премиерата за Автосалона, новият спортен седан S60 – истинско бижу на Volvo, с вълнуващ и изчистен дизайн, изключително ниво на сигурност и безопасност и бензинови и Plug-in версии.
Друг дебют е обновеното Volvo XC90, при това не само за Автосалон София 2019, но и за българския пазар. Новото XC90 се предлага с усъвършенствания Т8 Plug-in хибрид и значително редуциран разход на гориво и вредни емисии. Стандартно, автомобилът идва с ново поколение двигатели с хибридно задвижване – B5 и B6.
Бестселърът XC60, както и флагманът, S90, са също част от експозицията на премиум щанда с подчертано скандинавски дух.
Jaguar Land Rover се стреми да адаптира своите продукти и услуги към бързо променящия се свят чрез изключителни иновации, с цел: нулеви емисии, нулеви инциденти и нулеви задръствания. В партньорство с Кеймбридж, Jaguar Land Rover интегрират най-добрите налични технологии за приложение в автомобилния сектор.
За първи път в България на щанда на автомобилното изложение е най-новият член в семейството на „британската марка” – новият Jaguar ХE, един изключителен спортен седан, налагащ стандартите в сегмента си. Освен със стил и присъствие, XE се отличава с изключителна динамика, подобрено окачване и удобството на функцията Jaguar Drive Control, а новата информационно-развлекателна система Touch Pro Duo е разположена на два сензорни екрана.
Акцент на АС София 2019 е и първият електрически премиум корсоувър, I-Pace. С пробег от 470 км, ускорение от 4.7 секунди и лукса, типичен за Jaguar, този автомобил е предшественик на бъдещата автомобилна мобилност.
Jaguar F-Pace и E-Pace допълват премиум селекцията на британските бързи и луксозни коли.
Акцентът на Land Rover щанда на АС София 2019 е новият Range Rover Evoque, най-успешният модел в историята на марката, чието призвание е да създава високопроходими луксозни возила. За 8 години от появата си той е награден с повече от 220 престижни международни отличия. Пионер на пазара на престижните и компактни SUV автомобили, Evoque може да се гордее с близо един милион продажби в световен мащаб.
Премиера има и изцяло новото Discovery Sport. Изградено на новата модулна платформа на JLR, новият Disco Sport съчетава легендарната проходимост на Land Rover с пригодността за градската джунгла за цялото семейство. Автомобилът е единственият, който се предлага със 7 места.
Заслужава да се отбележи и присъствието на ултралуксозните Range Rover и Range Rover Sport. Леко се повдига завесата и над новия Land Rover Defender, който украсява визията на щанда JLR на АС София 2019. Емблематичeн SUV, специално проектиран за 21-ви век, новият Defender е създаден да служи на приключенците, любопитните умове и хората, които ценят обществото и се стремят към велики дела.
Преди официалното откриване на Автомобилен салон София 2019, по време на срещата с медии на 11.10.2019 управителят на Мото-Пфое Груп, Масухиро Ояма, сподели, че компанията продължава с дългосрочния си инвестиционен план и стратегия за пълно обновяване на фирмените представителства в страната, като до края на 2019 година предстои да отворят врати напълно обновен автосалон на Ford в централния офис в Люлин, София, както и новоизграден комплекс в Пловдив, със самостоятелни търговско-сервизни бази, оборудвани 100% по стандартите на производителите, за всяка от марките Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover.
"Разбирате, че това са мащабни инвестиции, които правим с мисъл за клиентите ни в България, за да се чувстват те част от глобалните семейства на Ford, Volvo или Jaguar Land Rover, както навсякъде другаде по света. Благодарим им за лоялността и високата оценка, която те дават за качеството на услугите на Мото-Пфое в редовната обратната връзка за клиентската удовлетвореност, иницирана от производителите", заключи Масухиро Ояма.
Коментирай