Идната седмица екипът на Grigorov Racing Team ще направи двудневен тренировъчен тест в една от най-красивите централноевропейски държави – Словения. Тестът е замислен от дълго време, но няма да се проведе само със собственото им Peugeot 208 R2, а и с автомобил от по-горна генерация – Peugeot 208 R5.
Последният е следващото стъпало от кариерата на Григор Григоров, което той иска да покори, и с предстоящото събитите той ще направи неговия първи сблъсък с машина от такава категория.
Екипът е изключително доволен от възможността, дадена им от небезизвестния състезател Рок Тюрк. Той ще предостави R5 автомобила си и всички натрупания знания и опит, с цел по-доброто представяне на Григор до края на годината и подготовката му за Европейския рали шампионат в категория Junior U27 през сезон 2019.
За сравнение на двата автомобила Ви представяме техническите им спецификации:
Peugeot 208 R2 Peugeot 208 R5
Двигател: 1600 куб.см. 1600 куб.см с Турбо компресор
Мощност: 185 к.с. 280 к.с.
Въртящ момент: 190 Н.м. 400 Н.м
Скоростна кутия: 5-степенна 5-степенна секвенционална секвенционална
Задвижване тип: 2WD Предно AWD 4х4
Диференциал: С ограничено приплъзване 2 самозаключващи се
Предни спирачки: Alcon 4-бутални апарати Alcon 4- бутални апарати
Вент. дискове 310mm Вент. дискове 355mm
Задни спирачки: Alcon 2-бутални апарати Alcon 4-бутални апарати
Солидни дискове 290mm Вентилирани дискове 355mm
Амортисьори: Öhlins Öhlins
Предно окачване: Макферсон Макферсон
Задно окачване: Усилен мост Макферсон
Размери:
· Дълж./ шир. 3962 мм/ 1739 мм 3962 мм/ 1820 мм
· Mеждуосие 2538 мм 2560 мм
Цена: 60 000 евро 160 000 евро
За цялостното си очакване Григор Григоров споделя:
"В Словения ще тестваме нови настройки на нашето Peugeot 208 R2 и ще го подготвим по най-добрия начин с помощта на нашия добър приятел Рок Тюрк за предстоящите състезания до края на годината. Отделно, ще изпробвам възможностите и лимитите на автомобила от клас R5, към който се стремя усилено и уверено занапред.Ю
ЮПървите ми впечатления от него ще са от изключителна полза за развитието ми като пилот. Изключително съм благодарен на Рок за възможността и смятам, че за да се развиваме като пилоти заедно напред и нагоре, международните приятелства и добрите взаимоотношения с колеги трябва да са приоритет на всекиго, апелирам към това!"
На теста ще бъдат изпробвани и специфични настройки върху специален участък, подходящ за асфалтовите състезания от Европейския рали шампионат.
Екипът на Grigorov Racing Team благодари на генералните си спонсори Enekod и Risk Engineering за възможността да направи този тест, както и на всички медийни партньори и разбира се на Рок Тюрк и отбора му за съдействието!
Коментирай