Идната седмица екипът на Grigorov Racing Team ще направи двудневен тренировъчен тест в една от най-красивите централноевропейски държави – Словения. Тестът е замислен от дълго време, но няма да се проведе само със собственото им Peugeot 208 R2, а и с автомобил от по-горна генерация – Peugeot 208 R5.

Последният е следващото стъпало от кариерата на Григор Григоров, което той иска да покори, и с предстоящото събитите той ще направи неговия първи сблъсък с машина от такава категория.

Екипът е изключително доволен от възможността, дадена им от небезизвестния състезател Рок Тюрк. Той ще предостави R5 автомобила си и всички натрупания знания и опит, с цел по-доброто представяне на Григор до края на годината и подготовката му за Европейския рали шампионат в категория Junior U27 през сезон 2019.

     

За сравнение на двата автомобила Ви представяме техническите им спецификации:

                Peugeot 208 R2                                              Peugeot 208 R5

Двигател:                        1600 куб.см.                                     1600 куб.см с                                                                                                                   Турбо компресор

 

Мощност:                        185 к.с.                                              280 к.с.

 

Въртящ момент:            190 Н.м.                                            400 Н.м 

                     

Скоростна кутия:           5-степенна                                       5-степенна                                                           секвенционална                            секвенционална

 

Задвижване тип:            2WD Предно                                   AWD 4х4

 

Диференциал:                С ограничено приплъзване       2 самозаключващи                                                                                                        се                                                                            

Предни спирачки:         Alcon 4-бутални апарати             Alcon 4- бутални                                                                                                            апарати

 

                                           Вент. дискове 310mm              Вент. дискове 355mm

 

Задни спирачки:            Alcon 2-бутални апарати            Alcon 4-бутални                                                                                                             апарати

                                           Солидни дискове 290mm          Вентилирани                                                                                                                   дискове 355mm

 

Амортисьори:               Öhlins                                                 Öhlins

 

Предно окачване:       Макферсон                                      Макферсон

 

Задно окачване:          Усилен мост                                     Макферсон

 

Размери:

·       Дълж./ шир.           3962 мм/ 1739 мм                          3962 мм/ 1820 мм

·       Mеждуосие            2538 мм                                             2560 мм

Цена:                               60 000 евро                                      160 000 евро

 

 За цялостното си очакване Григор Григоров споделя:

"В Словения ще тестваме нови настройки на нашето Peugeot 208 R2 и ще го подготвим по най-добрия начин с помощта на нашия добър приятел Рок Тюрк за предстоящите състезания до края на годината. Отделно, ще изпробвам възможностите и лимитите на автомобила от клас R5, към който се стремя усилено и уверено занапред.Ю

ЮПървите ми впечатления от него ще са от изключителна полза за развитието ми като пилот. Изключително съм благодарен на Рок за възможността и смятам, че за да се развиваме като пилоти заедно напред и нагоре, международните приятелства и добрите взаимоотношения с колеги трябва да са приоритет на всекиго, апелирам към това!"

На теста ще бъдат изпробвани и специфични настройки върху специален участък, подходящ за асфалтовите състезания от Европейския рали шампионат.

Екипът на Grigorov Racing Team благодари на генералните си спонсори Enekod и Risk Engineering за възможността да направи този тест, както и на всички медийни партньори и разбира се на Рок Тюрк и отбора му за съдействието!