Новият екип на италианския Милан определено допадна на огромна част от феновете на "росонерите". След като титулярната фланелка за сезон 2020/21 беше представена официално във вторник, привържениците се втурнаха към магазините, за да се сдобият с тениската на отбора.
За изминалите два дни беше отчетен огромен ръст на продажите, възлизащ на 1700% в сравнение с предходния период преди години.
Преди година същият брой фланелки, изкупени сега за два дни, са били продадени за първите три седмици след пускането им на пазара през 2019 година.
Perfect kit if you have Galleria at 5pm and San Siro at 8 🔴⚫
— AC Milan (@acmilan) July 29, 2020
➡️ https://t.co/OJYNnYijUL ⬅️#SempreMilan #ThisIsMilan @pumafootball pic.twitter.com/wJnz5IEt7t
Новата фланелка е вдъхновена от архитектурата на Милано и има интересен и любопитен дизайн.
Утре играчите на Стефано Пиоли ще излязат за първи път с новия екип в мача си срещу Каляри.
#ThisIsMilan. And this is our new kit ❤️🖤
— AC Milan (@acmilan) July 28, 2020
👉 https://t.co/OJYNnYijUL #SempreMilan @pumafootball pic.twitter.com/CNvfSCYCds
1Коментар