Фиорентина доказа, че има топли връзки с японските автомобилопроизводители. “Виолетовите” дълго време играха с логото на Toyota на гърдите си, а от 2011 ще носят на същото място това на Mazda.

След приключването на договора с Toyota, Фиорентина известно време търсеше основен спонсор, но сега явно клубът е направил своя избор.

Сделката между италианския тим и Mazda е за две години, до сезон 2012/2013. Спряганите суми по контракта са между 3 и 4 милиона евро, които Фиорентина ще получава на сезон. За сравнение, от предишния си спонсор отборът прибираше по близо пет милиона евро годишно.

Фиорентина ще продължи да носи, но с по-малък шрифт, и логото на благотворителната организация Save the Children на своите фланелки.

Mazda има опит в работата с италиански футболни отбори, като доста време спонсорираше Рома.