През лятото испанските отбори Депортиво Луго и Лорка впечатлиха с нови екипи, съответно приличащи на чаша с бира и на броколи. Сега завърналият се в Бундеслигата Кьолн също влезе в лигата на странните екипи с фланелка, която бързо получи прозвището папагалска сред немските медии.
Оказва се обаче че въпросният екип се радва на страхотна почит от феновете на „козлите“, които чупят продажбите за екип за гостуване.
„Те се продават по-добре от всички предишни фланелки за гостуване“, разкри мениджърът на фен магазина на Кьолн Алекс Верле.
Това води до надежди за клуба, че ще бъде подобрен рекордът за най-много приходи от мърчандайзинг. Той бе записан миналия сезон и е в размер от 8 милиона евро.
Благодарение на папагалския екип и връщането в Бундеслигата обаче от Кьолн сега очакват над 10 милиона.
„В момента в продажбата на екипи сме с 25% над предварителните прогнози и по този начин доста над плана ни. Това е хубав междинен резултат, който със сигурност има общо и с Бундеслигата.“
„Докато от червения екип за гостуване продаваме дори по-малко от миналия сезон, при шарения екип вече имаме 50% повече от преди година по същото време“, допълни Верле.
Коментирай