Рекордните инвестиции от ръководството на Байерн за нови попълнения (70 милиона евро) показаха резултати и извън терена. Баварският клуб записа рекордни печалби във феншоповете си.

Новите супер звезди, както и супер стартът в Бундеслигата, предизвика супер интереса на привържениците на тима.

Фланелките на Лука Тони, Франк Рибери и Мирослав Клозе са масово изкупувани от запалянковците. „През юли тази година печалбата от продажби на артикули се е увеличила с 91,4% в сравнение с миналогодишния юли месец. На приятелския мач с Барселона спечелихме 250000 евро от продажбата на екипи, шалчета и други. Това е двойно повече дори от „много добрите” ни дни миналия сезон”, доволен е мениджърът на клуба Ули Хьонес.

Друг рекорд бе счупен от тазгодишния звезден Байерн – никога досега не са събирали толкова много ловци на автографи на „Зебенер Щрасе”. Миналата седмица около 6000 фенове чакаха около тренировъчното игрище на баварците за ценните подписи на Рибери и компания. Дори автобус с туристи спря, за да могат гостите на Германия да се порадват на звездните играчи. „Феновете се идентифицират с този страхотен отбор. Има невероятна тръпка сега”, заяви вицепрезидентът Карл-Хайнц Румениге.

„Алианц Арена” се къса по шефовете от посещения. Вече са разпродадени дори всички билети за втория полусезон. „Такова нещо никога не се е случвало”, каза директорът на отдел продажби Манфред Ангермайер.

„Байерн чупи всякакви рекорди. Продадохме и пропуските за всичките 2000 бизнес места. Не сме постигали това дори по време на мачовете от Шампионската лига миналата година”, радва се Хьонес.

Около 9500 нови членове регистрира фенклубът на Байерн от началото на месец юли. По този начин вип-запалянковците стават 135000.

Интернет страницата на Байерн пък е посетена цели 54 милиона пъти.