Борусия Дортмунд търси инвеститори, които да позволят на клуба да съкрати разликата в бюджета за заплати спрямо Байерн Мюнхен и европейските топ клубове, пише Блумбърг.

Борусия ще продаде 5 % от акциите на клуба на два стратегически партньора до края на септември. През юни клубът продаде 9% от акциите на корпорацията Evonik Industries.

„Това не трябва да е обезателно с немски компании или част от нашите сегашни спонсори. Стратегически партньор трябва да стане инвеститор, който има дългосрочен интерес към партньорство”, заяви изпълнителният директор на Борусия Ханс-Йоаким Вацке.

През 2000 година Борусия пусна акции на борсата, но всички събрани средства бяха похарчени в рамките на 5 години.

Вацке също така подчерта, че победата на Германия на Световното първенство в Бразилия значително разшири числото на привържениците на Бундеслигата и укрепи позициите на немския шампионат преди сключването на новия договор за продажбата на телевизионните права.