Ръководството на Байерн Мюнхен вбеси привържениците на своя отбор с ПР-акция, която имаше за цел да зарадва феновете на отбора във Facebook, но вместо това вбеси сериозно запалянковците, които никак не се зарадваха на акцията.
Около 14 часа на официалната страница на клуба се появи съобщение, че Байерн е направил сензационен трансфер на офанзивен футболист. В обяснението пишеше: „В началото на годината Ули Хьонес обяви за възможно привличането на нов играч. 'Нашият най-голям проблем е: Какво ще правим, ако Марио Гомес се контузи? Ще ни е нужна истинска бомба, човек, който винаги може да играе в Барселона или Манчестър.' Сега малко преди края на зимния трансферен период Байерн удари на трансферния пазар. За 14 часа (немско време б.р.) е предвидена пресконференция, на която Кристиан Нерлингер ще представи попълнението. Спортният директор на Байерн вече обяви: „Това ще бъде сензационно ново попълнение за офанзивната част.“
Фенове и журналисти чакаха с притаен дъх, за да разберат коя ще бъде новата звезда на Байерн. Мега-трансферът обаче се оказа заблуда.
Първите подозрения дойдоха, когато стана ясно, че пресконференцията ще може да бъде наблюдавана през страницата на Байерн във Facebook. Стотици нови привърженици „харесаха“ страницата, за да могат да гледат на живо появяването на новия играч. Те обаче бяха разочаровани, когато вместо известен голаджия, трансферната бомба се оказа самият фен, който в този момент гледаше „пресконференцията“.
Шегата обаче не се хареса на повечето запалянковци. Така акцията, която бе замислена като своеобразно приобщаване на фена към отбора и към семейството на Байерн, се провали тотално. Причината може би е неподходящото време за нейното провеждане – няколко дни след загубата с 1:3 от Борусия Мьонхенгладбах и в края на трансферния прозорец, в който Байерн не купи нито един футболист, въпреки мнението на привържениците, че трансфери са наложителни.
Малко след „пресконференцията“ и след хилядите гневни мнения, на страницата в социалната мрежа се появи съобщение: „Скъпи фенове, вие вече разбира се сте забелязали. Видеото от пресконференцията не беше истинско, а една малка шега за нашите фенове във Facebook, в която фенът е в центъра на вниманието.“