Попадението, което вкара Хвича Кварацхелия от Пари Сен Жермен срещу Олимпик Лион (3:2) в 35-ата минута на мача предизвика много критики от домакините, които имаха претенции, че при атаката Витиня е направил нарушение срещу Танер Тесман.
Лион - ПСЖ 2:3 /репортаж/
Съдийската комисия във Франция прецени, че това нарушение е можело да бъде отсъдено. "Има контакт при отнемането на топката, което може да обясни падането на футболиста на Лион", се казва в позиция на комисията.
"Става въпрос за много сложна ситуация, за която комисията не е единна. Защото топката е ударена от Витиня след контакт над коляното в опорния крак на Тесман. Този контакт има влияние върху контрола му на топката. Поради тази причина е логично да се отсъди нарушение и голът да не бъде признат. Но това е сива зона, заради която решението на ВАР да не повика съдията да изгледа ситуацията, може да бъде разбрано", коментира шефът на съдиите във Франция Амори Делерю, цитиран от вестник "Екип". / БТА
🚨 OFFICIAL! KVARA’S GOAL vs OL SHOULD HAVE BEEN DISALLOWED ❌
— SleeperFootballNews (@SleeperFootNews) November 12, 2025
⚖️ The French Refereeing Department has ruled that Kvaratskhelia’s goal against Lyon should not have counted. 😱
🤔 Do you agree with this? pic.twitter.com/3r2x13ZvUP