Отборът на Челси ще използва непривичен за футболен клуб начин, за да се рекламира. От тима обявиха, че ще си партнират не с кого да е, а със знаменитото „Семейство Симпсън“.
Лондончани ще си сътрудничат с 20th Century Fox, като ще бъдат пуснати рекламни стоки с мотиви от телевизионната анимация, част от която са популярните герои – Хоумър и Барт Симпсън.
В чест на сътрудничеството петима от играчите на Челси – Петър Чех, Еден Азар, Франк Лампард, Джон Тери и Фернандо Торес, бяха преобразени, като членове на семейство Симпсън.
„Чудесно е да видя себе си и останалите играчи като герои от „Семейство Симпсън“. Това все още е едно от любимите ми предавания, а сега и на моите деца. Нямам търпение да видя как Барт и Хоумър ще изглеждат като играчи на Челси“, сподели Джон Тери пред официалния сайт на клуба.
„Семейство Симпсън“ е най-дълго продължилото подобно шоу в историята на телевизията и сега живее своя 26 сезон. Сериалът има 28 награди Еми и бе определен от Time Magazine за „Най-доброто шоу на 20 век“.
Коментирай