Само месец след като бяха представени на пазара, новите абонаментни програми GLOBUL United вече имат над 7 200 клиенти,похвалиха се днес от мобилния оператор. Новината бе обявена от г-жа Петя Златева, Директор „Продукти и услуги” в GLOBUL, на събитие днес в София.
По време на събитието, г-жа Златева представи услугите и инициативите на оператора в рамките на партньорството му с Манчестър Юнайтед.
„Това стратегическо партньорство ни дава възможност да предложим уникални услуги и продукти на нашите над 4 милиона клиенти, както и да привлечем още фенове в отбора на GLOBUL. Специално за почитателите на Манчестър Юнайтед в България, ние създадохме тарифните плановеGLOBUL United като комбинация от най-използваните ни телеком услуги и възможност за достъп до ексклузивно фен-съдържание. Безспорният им успех доказва, че сме поели в правилната посока, но изненадите от GLOBUL и Манчестър Юнайтед тепърва предстоят.”, заяви г-жа Златева.
Още през февруари GLOBUL стартира мобилна интернет страница с новини, интервюта, видеоматериали от футболни срещи и друго съдържание, свързано с отбора. Тогава операторът предложи и трите програми GLOBUL United, които включват безплатен достъп до мобилната страница, посветена на Манчестър Юнайтед, както и минути за разговори, SMS, MMS и неограничен мобилен интернет.
До момента компанията организира две промоции, в които общо 14 клиенти на GLOBUL спечелиха билети за мачове на Манчестър Юнайтед на стадион „Олд Трафорд”. Още десетима клиенти на програмите GLOBUL United, които са гледали най-много видеоматериали в мобилната страница до момента, ще получат възможността да гледат на живо футболната среща Манчестър Юнайтед-Астън Вила на 15 април.
Коментирай