Социалната мрежа „Фейсбук“ придоби правата за излъчването на живо на мачовете от Висшата лига в четири азиатски държави. Първенството на Англия ще бъде предавано в Тайланд, Виетнам, Камбоджа и Лаос, като „Фейсбук“ ще бъде единственото място, където местните фенове ще могат да се насладят на двубоите от Премиършип.

Договорът е за срок от четири години, до 2022, и е на стойност 200 млн. паунда (265 млн. долара), съобщава вестник The Times.

През миналия месец, конкурентът на “Фейсбук” – “Амазон“ придоби правата за излъчване на 20 мача от Висшата лига, които ще се транслират само онлайн.

Според източници на The Times, от Висшата лига са водили преговори още с гиганти като Youtube и Netflix.

Новината затвърждава тенденцията големите дигитални компании да гледат все по-често към спортната аудитория, предавайки все повече и повече спортни събития на живо.