Новакът в Премиършип Куинс Парк Рейнджърс сключи "многомилионна" спонсорска сделка с водещите авиокомпании Malaysia Airlines и AirAsia, логотипите на които ще бъдат на екипите на футболистите през следващите два сезона.

През последните три сезон спонсор на лондонския клуб бе друга авиокомпания, базираната в Близкия Изток "Gulf Air". Сега тя е заменена от нова, по-привлекателна от финансова гледна точка сделка с Malaysia Airlines и AirAsia. Съгласно условията на двегодишното споразумение, логото на Malaysia Airlines ще стои на екипите на играчите на домакинските им мачовете, а това на AirAsia - в гостуванията.

"Това е уникално споразумение за нашия клуб", заяви изпълнителният директор на КПР Фил Биърд. "Привличането на две големи азиатски компании показва глобалната привлекателност на марката КПР. Ние гледаме крайно позитивно на плодотворното сътрудничество с двете компании в рамките на нашето разширяване на пазара в Югоизточна Азия и други региони. Тази сделка става още една позитивна новина за клуба след няколко крайно успешни седмици, след смяната на собствениците", допълни директорът.