Българският футболен съюз и компанията bet-at-home.com подписаха официално спонсорско споразумение за домакинските световни квалификациии на България и за приятелските срещи на националния отбор. Посредник на договора е СПОРТФАЙВ, търговски партньор на БФС.

По време на маочвете букмейкърът ясно ще се показва на рекламните пана на стадиона и на резервните скамейки. Логото на компанията ще бъде включено към различните спонсорски материали и проспекти. Рекламите върху печатните материали и сайта на БФС, както и върху ВИП билетите и правото на PR дейности с играчите, ще придадат завършен вид на спонсорското партньорство.

„Това сътрудничество приляга много добре на съществуващите ни спонсорства в Източна Европа и подпомага бъдещите рекламни действия на bet-at-home.com в България.” – заяви Клаус Грубер, маркеринг-мениджър на bet-at-home.com. “С помощта на Българския Футболен Съюз и СПОРТФАЙВ ще може да използва това партньорство, за да увеличим интерса към нашата марка"

Сърдечно приветстваме bet-at-home.com като наш официален спонсор - подчерта Борислав Михайлов, президент на БФС. „Компанията е много запалена по спорта и налага своята марка на пазара, а ние сме ентусиазирани за бъдещата ни роля в международния футбол – това партньорство ще бъде от голяма полза и за двете страни.”

„Възхитени сме от това ново партньорство” каза Ларс Хайденрайх, Изпълнителен Вице Президент на СПОРТФАЙВ. „bet-at-home.com има голям успех при използването на международни спонсорства като част от своя комуникационен микс при промотиране на търговската марка.”