Една от известните фенски групировки на Левски – „Ултрас Левски” публикува официална позиция след случая с жестокия побой над маркетинговия директор на клуба Цветан Вълчев.
Публикуваме текста без редакторска намеса:
На вниманието на ръководството на ПФК Левски,
На вниманието на представители на медии,
Уважаеми Левскари,
Вчера бе написана поредната черна страница в историята на любимия отбор. На стадиона показно бе пребит до безсъзнание маркетинговия директор в ФК Левски - Цветан Вълчев. Посред бял ден, на любимия стадион. Е, да, не е първото, вероятно ня и последното посегателство над левскари в собствения им дом. Дом, който да си кажем честно, отдавна не е уютен. Дом, койт наред се унищожава отвътре. Метър по метър, сантиметър по сантиметър, домът се разделя, а хората в него биват настройва срещу други. Най-силната и голяма маса в държавата е разбита, мнозина извън този дом потриват ръце и вдигат наздравици, други в него броят поредния транш за добре свършената работа. И така години наред. Всеки път мислим, че дъното е стигнат всеки път биваме опровергавани. Вече сме сигурни - дъно липсва, и не само то.
Борбата за големия залък не спира повече от 15 години. Повече от десетилетие под една или друга форма едни фенове полу огромни суми, за да бъдат такива. От времената на Тодор Батков, та чак до наши дни. И докато Батков бе принуден да си пла следващите след него си плащаха доброволно в замяна на спокойствие. На тях им бе нужно спокойствие, докато унищожават любимия отбор и го водят към сигурен фалит. Всеки, който скочеше срещу гробокопачите в ръководството, бе преследван и п от собствения му дом. В замяна на "услугата" се подписваха нови и нови тлъсти договори за стотици хиляди лева, с фирми собственост на едни и същи хора от НКПСЗ, чрез които ФК Левски се източва години наред.
"Апогеят" настъпи при управлението на парашутиста Спас Русев. За да унищожи всякакви гласове срещу него и за да може д докрай любимия отбор, обявявайки неизбежен фалит, Русев с лека ръка прехвърли голяма част от приходите на отбора в сме НКПСЗ. Черешката на тортата дойде, когато през февруари месец 2018 за Маркетингов директор бе назначен приближеният д Тодор Минев. В замяна на прогонването на всички свободни и непокорни левскари от стадиона, през лятото на същата година и компания се отказаха и от целият маркетинг на отбора и го подариха на външна фирма, свързана отново с така наречения национален клуб на привържениците. Това вероятно е и световен прецедент. Отбор, който с единия крак е обявил фалит, под огромна част от приходите си в полза на частни лица?!?
Стигаме и до сегашното ръководство, което на този етап даде ясни индикации, че прави опити да се отскубне от пипалата, ко задушават отбор и публика повече от десетилетие. Едно левче от билетче бе спряно. Един маркетингов директор, свързан с е външна фирма, бе уволнен. Същият излезе със сълзлива декларация, че щял да работи за благото на отбора без пари, само да бъде върнат на работа. Бил направил това, бил направил онова. В писмото му до клуба имаше само една голяма липса. Л има и в касата на клуба. За девет-месечното управление на магазина от него и външната фирма се бяха изгубили безследно четвърт милион лева.
Пари, които вместо да влязат в касата на клуба, попаднаха отново в ръцете и касите на трети лица. Магазинът бе източен, а артикулите в него бяха мираж. Клубът направи стъпки и в тази посока и върна в свое притежание собствения си магазин и ма "Случайно" в един ден заваляха десетки декларации и статуси против ръководството на клуба. Хора от провинцията получава обаждане и са принудени да пишат от името на цял град. А какво пишат и дали някой друг освен писателят го мисли и застава него, не е от особено значение. Броени дни след това на стадиона се задава тон от поръчителите на декларациите: "И преди Левски значи свобода!". Не, господа, това е всичко друго, но не и свобода.
Напук на всичко едно от най-хубавите неща от години насам бе на път да се случи в ръководството на клуба. През лятото в маркетинговия отдел на ФК Левски бяха поканени хората, които създадоха Фонд Сектор Б и с чиито усилия и умения публикат Левски достигна световни висоти. За маркетингов директор бе предложен Ицо Плебея и като че ли всичко покрай облика на к щеше да придобие нови измерения. Разбира се, като всичко хубаво покрай любимия отбор, тази идея бе стопирана още в сам начало.
След грубо вмешателство, заплахи за побой над тях, заплахи за нови глоби и наказания, клубът бе принуден да клекне и отно откаже от поредната си прекрасна идея, която щеше да го изстреля в друга орбита, далечна от българската. В крайна сметка назначи дългогодишния служител в маркетинг отдела Цветан Вълчев, който бе натоварен със задачата да върне облика на Ле там, където му е мястото.
За съжаление след опитът за убийството му, поредният левскар вероятно ще бъде отказан да работи за благото на отбора. Присъединяваме се към призива на ръководството за бързо изясняване на извършителите и поръчителите на това гнусно престъпление. Сигурни сме, че при желание от страна на органите на реда, от страна на ръководството и на медиите, това на ще бъде разнищено много бързо, а виновните ще си понесат последствията. Нашата организация ще следи случая с голям ин ще настоява за публичното оповестяване на детайлите по случая.
Настъпило е времето, в което ще се реши накъде ще поемат отбора и публиката на Левски. Времето, в което всяко синьо сър трябва да вземе своето решение и да застане зад него на стадиона. Ако сега ви няма, не се чудете, ако утре и нас ни няма. З гърбовете ни няма финансови потоци, зад нас няма политици, зад нас не стоят висши полицаи. Не си пазаруваме членове, не продадохме и никога не се предадохме. Няма и да го направим. Крепи ни любовта към любимия отбор. А тя е по-голяма и сил всичко и всеки!
ДА ЖИВЕЕ ЛЕВСКИ! СВОБОДЕН ЛЕВСКИ!
5Коментара