Русенският регионален полуфинал на юбилейното десето издание на Каменица ФЕНкупа започна днес, напук на лошото време. Заради постоянните валежи и влошеното състояние на терена на стадион „Дунав“ съботната програма бе изместена от организаторите на изкуствен терен, но това не помрачи футболния празник в града. В събота и в неделя силите си ще премерят 8 тима от Силистра и 55 Русе. Сред тях е и миналогодишният шампион на турнира – отборът Дунав 2010, който преди по-малко от месец се наслади на наградата си като Национален шампион и посети дербито между Барселона и Реал (Мадрид). Дали Дунав 2010 ще успеят отново да се класират на Големия финал и да защитят своята ФЕНкупа, ще стане ясно в неделния ден, а ако времето го позволява, утре на стадион „Дунав“ ще се проведе и демонстративен мач между ветераните на Дунав и отбора на местната власт. Ако дъждовете продължат, надпреварата ще се доиграе на изкуствения терен.

За съжаление на всички фенове в града на шампионите, условията не бяха подходящи за провеждането на атрактивните допълнителни игри, които традиционно са част от Каменица ФЕНкупа 2012. Всички стискат палци утре времето да бъде благосклонно към „звездите от квартала“ и техните фенове и на стадион „Дунав“ да се случи истински футболен празник с много мачове, игри, награди и добро настроение.

Селекцията за ФЕНотбора на Каменица ФЕНкупа ще стартира утре, а тимът с най-много почитатели ще излъчи свой представител за „звездния” мач с патрона на юбилейната ФЕНкупа 2012 Христо Стоичков и още една световна футболна легенда. Един от всички гласували ще бъде избран с томбола и ще спечели 32-инчов телевизор Samsung.

Не само голямата награда, но и всички останали призове ще бъдат връчени в неделя веднага след края на финалния мач, който заради промяната в първоначалната програма най-вероятно ще се играе късно следобяд. Освен купата за най-добрите, организаторите ще връчат и индивидуални награди в категориите „Най-добър вратар“, „Най-атрактивен играч“ и „Най-спортсменски отбор“. Специална изненада е предвидена и от „Албена” АД – томбола ще подари на един от всички фенове all-inclusive уикенд в курортния комплекс.

Всички участници в Каменица ФЕНкупа 2012 имат удоволствието да играят полуфиналните срещи на Каменица ФЕНкупа 2012 с висококачествените екипи на adidas, а класиралите се за Големия финал ще се борят за титлата в изцяло професионални екипи на немския концерн. Десетото юбилейно издание на Каменица ФЕНкупа има и своя официална топка - adidas TANGO 12, създадена специално за Европейското първенство по футбол, което предстои след по-малко от две седмици в Полша и Украйна.

Снимки, видео и информация за мачовете от програмата на Каменица ФЕНкупа 2012 можете да откриете на www.kamenitzafanclub.com и на официалната страница на турнира във Facebook www.facebook.com/kamenitzafancup.

Дъждът не спря Каменица ФЕНкупа в града на шампионите

За Каменица ФЕНкупа:

Каменица ФЕНкупа е най-големият футболен турнир за аматьори в България. Инициативата стартира през 2003 г. с основната цел да обединява почитателите на футбола от цялата страна и да им предоставя възможност да играят любимия си спорт в професионални условия. С всяка следваща година Каменица ФЕНкупа предлага все по-добри условия за игра, нови забавления на терена, които дават възможност на участниците да се почувстват като истински футболни звезди. Общата инвестиция в проекта възлиза на над 8 милиона лева, което прави Каменица ФЕНкупа едно от най-мащабните корпоративни начинания в областта на спорта у нас. Партньорството с Българския олимпийски комитет нарежда Каменица ФЕНкупа сред най-важните и престижни събития в спортния календар на България. Участието на корпоративни партньори като adidas, Глобул, Samsung и Ford Moto-Pfohe в юбилейното издание на турнира е поредното признание за шампионата. Такова е и броят на участвалите в Каменица ФЕНкупа - през 2011 г. те достигнаха 18 000 души, което затвърждава Каменица ФЕНкупа като най-големия футболен турнир за непрофесионалисти в България.

За „Каменица” АД:

„Каменица” АД е водеща пивоварна компания в България, част от групата компании StarBev Group, контролирани от фонда за частни инвестиции CVC Capital Partners. "Каменица” АД е единствената българска компания, която съчетава трите пивоварни традиции - белгийската, немската и чешката. Портфолиото й включва както местните марки Каменица, Астика, Бургаско пиво, Славена, така и водещите световни марки Stella Artois, Beck’s и Staropramen. Компанията оперира с две пивоварни в Пловдив и Хасково. Общият брой на заетите в дружеството възлиза на около 680 работници и служители и с това компанията е и най-големият работодател в бирената индустрия. За последните четири години „Каменица” АД е инвестирала повече от 68 млн. лева, по-голямата част от които са вложени в пивоварните в Хасково и Пловдив. На 03.04. 2012 беше обявена сделка между CVC Capital Partners и Molson Coors, чрез която инвестиционният фонд продава операциите на StarBev Group на Molson Coors Brewing Company. Сделката по придобиването на StarBev от Molson Coors е предмет на предстоящо одобрение от европейските органи по защита на конкуренцията, което се очаква да приключи окончателно през второто тримесечие на 2012 г.