Сборният журналистически отбор Медия Юнайтед сключи брак по италиански. От новия сезон отборът ще се изявява по терените с нова екипировка. Медия Юнайтед се качи на вълната на модата този сезон и се облече с италианската екипировка LEGEA. Това лято спортният концерн от Ботуша влезе с гръм и трясък в българската А група. LEGEA облича един от двата гранда ЦСКА, както още три отбора от елита. Няколко тима от Б група също се кипрят с екипите на италианската марка. LEGEA влиза също така във волейболното и баскетболното първенство.
Първите медали за LEGEA в България дойдоха от параолимпийците в Лондон, които също заложиха на марката по време на игрите.
Медия Юнайтед направи кратка фотосесия с новата си екипировка, която е решена в тъмно синьо и жълто. Все още се очаква в България да пристигне и титулярния игрови екип, който ще бъде в марковия за Медия Юнайтед цвят електриково зелено.
Отборът на Медия Юнайтед е създаден преди 2 години и в него участват представители на най-авторитетните медии в България. Този сезон Медия Юнайтед участва в първенството на Столичната аматьорска лига организирано от Българската асоциация по мини футбол. Очаква в най-скоро време да се поднови участието и в шампионата „Футбол 7“, в който тима игра миналия сезон.
Междувременно Медия Юнайтед спечели служебно поредния си мач в Столичната аматьорска футболна лига, тъй като съперникът, с любопитното име Забавляващите, не се появи. Така сборния журналистически тим е с 3 победи от 3 изиграни мача.
Коментирай